Paplanok

(#1828) Helga
2015-09-27 09:32:21

Kedves László!

Több kérdésben szeretném a segítségét kérni.
A első kérdésem a matracok megrendelésével kapcsolatban lenne.
Augusztus végén rendeltem Önöktől személyesen 3 db. Junior Vital Prémium matracot. Az üzletben kaptam egy megrendelő papírt, amin szerepelt az összeg és a kiszállítási díj. A szállítás napján a szállító cég munkatársától nem kaptam semmilyen számlát és garanciális papírt.
Szeretném kérni a pótlását.
A másik kérdésem a matracokról lenne:
Gyermekeim közül kettő még pelusos és sajnos elkövettük az a hibát, hogy elfelejtettük az egyikre ráadni a pelust és megtörtént a baleset. Hála maga a szivacs nem ázott át csak a felső huzat lett "vizes". Szeretném megkérdezni, hogy ez normális jelenség? Vagyis, hogy ennél a matrac típusnál a külső huzat nem engedi át a szivacs felé a nedvességet? Illetve, ha nem engedi át a nedvességet, attól még tud a matrac szellőzni? (Bepenészesedés és egyéb problémák miatt. Sajnos a gyermekeim hajlamosak az allergiára.) Azért is kérdezem, mert amikor kibontottuk (igaz kb. 4 nap múlva) olyan tapintása volt, mintha nyirkos lenne a külső huzat.
Másik kérdésem, hogy a mosás folyamán nem veszti el ezt a nedvességfelfogó tulajdonságát?

Válaszát előre is köszönöm!
Karabinszky Helga





Matrac fórum betekintő ablak

2024-02-03 12:22:35

Kedves Cofi76, ha minden igaz, akkor itt a megoldás: https://alvaskultura.blogspot.com/2013/0...

Matrac fórum és online tanácsadás

Bejegyzések száma: 3646