Paplanok

R E G I S Z T R Á C I Ó  N É L K Ü L ! A MatracGuru matrac fórum célja egy részt, hogy az elmúlt 10 év tapasztalatával, hozzáértésével segítsünk Önnek eligazodni kis hazánk matrac-kínálatában. A fórum másik fontos feladata a tanácsadás, hogy minden érdeklődő a lehető leggyorsabban jusson minőségi válaszokhoz, azonnal használható szakértő szakmai tanácsokhoz. A MatracGuru matrac fórum mindenki számára elérhető és nyilvános, így a matrac és ágykeret területen szerzett felhasználói tapasztalatok közvetlenül is megoszthatók egymással a fórumot használók között. Mennyibe kerül egy jobb minőségű matrac? Melyik irány a helyes és az egészséges a matrac alapanyagok között? Mi az az egyedi méret és miért nem erőltetjük a kókusz matracokat? Kérdezzen nyugodtan bármit a matracoról!

 

A MatracGuru részéről a fórumban felmerülő kérdéseikre Pálinkás László matrac szakértő fog válaszolni Önöknek - reméljük hasznosan. Amennyiben Ön nem szeret fórum oldalakra írogatni, de mégis használható információra vágyik, úgy azt a tanácsok menüpontban található cikkek vagy az Alváskultúra blog vásárlási tanácsai között minden bizonnyal megtalálja majd. És még egyszer: köszönet minden MatracGuru Facebook  LIKE-ért!

» új hozzászólás írása «
Rendezettség:  


(#3088) matracguru
2018-02-14 17:08:12

Kedves Tímea,

mi lenne a termék? Amennyiben nem egyedi méretű vagy kialakítású termékről van szó és netán még egy gyorsan forgó termék és méret is lenne, akkor persze nem gond. De pl. egy 135*195 méretű egyedi bükk ágyat nem szívesen nézegetnénk ca. 1600 évig:-)
Üdvözlettel:

Pálinkás László
MatracGuru
Matrac fórum és online tanácsadás

info@matracguru.hu
+36 1 785 71 39

Előzmény: Tímea (#3086)
(#3086) Tímea
2018-02-14 16:47:20

Jó napot kívánok!
A kérdésem az lenne,hogy ha vásárolok önöktől olyan dolgot amit gyártatni kell és miután legyártották de ki még nem szállították akkor én közben,ha bármi közbe jönne lemondhatom a rendelést?

Válaszát köszönöm!
Tímea

(#3085) matracguru
2018-02-14 15:55:08

Kedves Vera,

értem. Kérném szépen, hogy a garanciális email címünkön -velem való levelezésre hivatkozva- legyen kedves a kérni a komplett matrac cseréjét.

Üdvözlettel:

Pálinkás László
MatracGuru
Matrac fórum és online tanácsadás

info@matracguru.hu
+36 1 785 71 39

Előzmény: Vera (#3084)
(#3084) Vera
2018-02-14 08:36:02

Kedves László!

Sajnos nem tudom megállapítani.

Üdv.:
Vera

(#3083) matracguru
2018-02-12 17:17:43

Kedves Vera,

bár csak az egész világ ilyen egyszerű lenne... A szállító cég deponálja kiszállítás előtt a termékeket, mi teljesen száraz és zárt rendszerben gyártunk-raktározunk olyannyira, hogy alig emlékszem ilyen jellegű problémára és ami volt is, az is az MPL vagy a RABEN hibája volt. Természetesen mindenkiért mi állunk helyt, így ebben az esetben is. Annyi lenne e kérdés, hogy Ön szerint a matrac (ok) belső magját is cserélnünk kell vagy csak a matrachuzat (ok) érintettek?

Üdvözlettel:

Pálinkás László
MatracGuru
Matrac fórum és online tanácsadás

info@matracguru.hu
+36 1 785 71 39

Előzmény: Vera (#3082)
(#3082) Vera
2018-02-12 11:18:19

Kedves László!

Válaszát köszönöm. Engedjen meg pár észrevételt: több mint 2 éve követem a fórumot és nem én vagyok az első, aki "garanciális panasz"nak minősülő problémát leírt itt. Annál is inkább, mert amikor 2017.XII.12-én megrendeltem a termékeket, Önökkel kötöttem szerződést, nem a szállító cégükkel, - természetes, hogy ide írtam. Mint ahogy az első vásárlásomkor a pozitív tapasztalataimat is. Azt, hogy a cég "hárítani fog", mivel az autón lévő matracokból "csak" 1 sérült!... hát ezt elég viccesnek tartom! Egyértelmű, hogy nem a kocsi aljáról szívta fel a vízet, mert akkor a dobozok is átáztak volna! Sőt, akkor a matrac fóliája is vizes lett volna és az már "sejtetett" volna némi problémát! Minden csontszáraz volt! Egyértelmű, hogy a felrakodás előtt állt vízben a matrac, így mire leért a neylon megszáradt. Számomra ez meglehetősen egyértelmű. Nem mellesleg a fedett kapualjba se volt hajlandó behordani a sofőr!
Javaslatának megfelelően elküldöm panaszomat és a kicsomagolás után készült fotókat a jelzett email címre.

Üdvözlettel:
Vera

(#3081) matracguru
2018-02-11 13:07:28

Kedves Vera,

bocsánat, "benéztem" a hozzászólását. Alap értelmezésben az első fedett helyiségig szól a megbízása a fuvarozóknak. Tudomásom szerint ez eddig minden alkalommal teljesült is, eddig nem volt ilyen jellegű panasz. Az ágynaműtartós ágykeretekkel eddig a rácstartó lécekből nem volt probléma, amennyiben a sínek a helyükön vannak, addig nem eshet be a rács a tartólécek közé. A matrac egy bonyolultabb dolog lesz. Természetesen kiderítjük, hogy kik voltak a szállítók, de az is természetes, hogy amennyiben egy teherautó tele van pakolva matraccal és az ázás csak egy vásárlót érink, a szállító cég hárítani fog. Hárítani fog azért, mert ellenőrzés mellett átvették tőlük az árut sértetlenül, nagyon nehezen lehet ilyenkor a fuvarozó cég felelősségét megállapítani. Legyen kedves a garanciális panaszát a garancia (kukac) matracguru (pont) hu mail címre megküldeni az ilyenkor szükséges adatokkal, a matracguru fórum oldala nem a garanciális panaszok megfelelő platformja.

Természetesen megpróbáljuk kivizsgálni az esetet és minden tölünk elvárhatót megteszünk egy lehetséges megoldás érdekében.

Üdvözlettel:

Pálinkás László
MatracGuru
Matrac fórum és online tanácsadás

info@matracguru.hu
+36 1 785 71 39

Előzmény: Vera (#3080)
(#3080) Vera
2018-02-11 08:36:12

Kedves László!

Valamiféle reagálást várnék a velem történtekre.

Üdvözlettel:
Vera

(#3079) matracguru
2018-02-08 07:47:38

Kedves Tibor,

legyen kedves egy mailt küldeni a garancia (kukac) matracguru (pont) hu mail címre, amiben velem való levelezésre hivatkozva késri a matrac belső cseréjét díjmentesen vagy kéri az új terméket az értékcsökkenés megfizetése mellett. Onnantól kezdve én intézem a dolgokat.

Üdvözlettel:

Pálinkás László
MatracGuru
Matrac fórum és online tanácsadás

info@matracguru.hu
+36 1 785 71 39

Előzmény: matt (#3078)
(#3078) matt
2018-02-07 11:56:57

Kedves László!

A következő probléma elhárításában kérem a segítségét:

Kb. 3 éve vásároltam egy Swisstech Dynamic+ habrugós matracot, 90*200. A feszessége kiváló volt.
Fix, nem rugalmas ágyrács van alatta. Egyszerűen tökéletes volt, elmúlt a derékfájásom.
Az a probléma, hogy kb. fél éve felpuhult a közepe. Pont az a része, ami a legfontosabb. Már nem olyan komfortos és pihentető rajta az alvás, mint újonnan. Megkerestem a forgalmazót, akitől azt a választ kaptam, hogy a sávos garancia igénybevételével kicserélik (30% befizetésével kapok egy újat). Ehhez azonban két dolog szükségeltetik:

1.: Le kell fotóznom a matracot úgy, hogy pl. egy seprűnyelet helyezek el rajta, hogy szemmel látható legyen a kopás, hol süpped. Ezt még meg is tudnám oldani.
2.: A papírok. Sajnos, nem vagyok egy irattáros típus. Ha nincs meg a matrac dokumentációja, akkor felejtsem el a garancia érvényesítését? Ez a matrac 100.000.- Ft volt. A forgalmazótól (www.matracxxl.hu) nem lehetne a vásárláskor náluk is megtalálható dokumentációt megkapnom?

Az a „vicc” az egészben, hogy egy hónapja a feleségemet is rábeszéltem egy ugyanilyen matracra. Megkaptuk, szuper. Nagyon tetszik neki. Én is kipróbáltam, nagyon szuper. De mi lesz vele 2-3 év múlva? Itt a tartósság a központi kérdés.

Tudna nekem segíteni? Vagy vegyem tudomásul, hogy a 100.000.- Ft-os matrac eddig bírta?

Tisztelettel várom válaszát,
Tibor

(#3077) matt
2018-02-07 11:30:45

Kedves László!

A következő probléma elhárításában kérem a segítségét:

Kb. 3 éve vásároltam egy Swisstech Dynamic+ habrugós matracot, 90*200. A feszessége kiváló volt.
Fix, nem rugalmas ágyrács van alatta. Egyszerűen tökéletes volt, elmúlt a derékfájásom.
Az a probléma, hogy kb. fél éve felpuhult a közepe. Pont az a része, ami a legfontosabb. Már nem olyan komfortos és pihentető rajta az alvás, mint újonnan. Megkerestem a forgalmazót, akitől azt a választ kaptam, hogy a sávos garancia igénybevételével kicserélik (30% befizetésével kapok egy újat). Ehhez azonban két dolog szükségeltetik:

1.: Le kell fotóznom a matracot úgy, hogy pl. egy seprűnyelet helyezek el rajta, hogy szemmel látható legyen a kopás, hol süpped. Ezt még meg is tudnám oldani.
2.: A papírok. Sajnos, nem vagyok egy irattáros típus. Ha nincs meg a matrac dokumentációja, akkor felejtsem el a garancia érvényesítését? Ez a matrac 100.000.- Ft volt. A forgalmazótól (www.matracxxl.hu) nem lehetne a vásárláskor náluk is megtalálható dokumentációt megkapnom?

Az a „vicc” az egészben, hogy egy hónapja a feleségemet is rábeszéltem egy ugyanilyen matracra. Megkaptuk, szuper. Nagyon tetszik neki. Én is kipróbáltam, nagyon szuper. De mi lesz vele 2-3 év múlva? Itt a tartósság a központi kérdés.

Tudna nekem segíteni? Vagy vegyem tudomásul, hogy a 100.000.- Ft-os matrac eddig bírta?

Tisztelettel várom válaszát,
Tibor

(#3076) Vera
2018-02-07 09:44:55

Folyt.:
Őszintén szólva, sírva fakadtam a tehetetlenségtől és a dühtől!:(
A belseje nem tudom, hogy kiszáradt -e már teljesen, de a huzat igen, viszont ameddig át volt ázva, addig a magasságig olyan mintha lepisilték volna, - sárga!
Nem tudom -és nem is tartozik rám- hogy milyen szerződés van Önök és a fuvarozó cég között. Viszont azt felháborítónak tartom, hogy ilyen méretű bútorok szállításához nincs egy rakodó és így "bánnak" a termékekkel! Több százezer forint értékről beszélünk!
Ki vállal felelősséget, hogy a vadonatúj matrac tönkre van téve?!

Mélységesen fel vagyok háborodva!

Üdv.:
Vera

(#3075) Vera
2018-02-07 09:33:41

Kedves Pálinkás Úr!

Bő 2 éve - a legnagyobb megelégedésemre - vásároltam Önöktől ágyat, matracot. Rendkívül kedves, precíz kollégái szállították, szerelték össze. A jó tapasztalatom alapján, most az új lakásomba is Önöktől rendeltem. Kérdésemre közölték az irodában, hogy vidékre szállításkor nincs összeszerelés, tehát ez nem ért váratlanul. Amikor végre megérkezett a szállító, felhívott hogy menjek le átvenni az árut. Csodálkozásomra -hogy az utcán kell átvennem, fizetnem közölte, hogy eddig szól a megbízása. Számoljuk át, fizessek és Ő lepakolja a ház elé! Erre nem voltam felkészülve. Közölte, hogy ha "megegyezünk", akkor felhozza a lakásba. Így történt. Gyorsan átnéztem a kartonokat és a matracvédő fóliát, hogy nem sérült -e? Sehol nem volt látható sérülés. Pár órával később, amikor jött az asztalos összeszerelni, - az ágynál ért az első meglepetés: a rácstartó oldal léc igen kicsire van szabva. Ha lehajtom a rácsot túl nagy a "mozgás", így bármikor leeshet az egyik oldalon a rács. Az igazi döbbenet akkor ért, amikor kicsomagoltuk a matracot, hogy betegyük az ágyba: a keskenyebbik fele tacsakosra volt ázva kb 20-30 centi magasságig!!! Egyértelmű, hogy a matrac hosszabb ideig bele volt állítva egy tócsába!

(#3074) matracguru
2018-02-06 06:40:36

Kedves András,

elképzelhető, hogy a hab rész puhult fel valamennyire, a modulok nem tudnak felpuhulni benne. Valamennyit minden matrac igazodik, puhul, ez a testsúlytól is függ: minél nagyob a testsúly, annál jobban beenged a matrac, így a felpuhulás mértéke ia nagyobb. Amennyiben a matrac jelentősen elvesztette a tartását (úgy emlékszem, hogy egyetlen garanciális problémánk sem volt a Select Air matraccal), úgy kérem jelezze a garancia (kukac) matracguru (pont) hu mail címre. A termék időközben megszűnt, így amennyiben úgy alakul, valamilyen más megoldást fogunk keresni.
Üdvözlettel:

Pálinkás László
MatracGuru
Matrac fórum és online tanácsadás

info@matracguru.hu
+36 1 785 71 39

Előzmény: gaigne79 (#3070)
(#3070) gaigne79
2018-02-05 14:41:35

Tisztelt Pálinkás Úr!

Nem egészen 2 éve vásároltam egy Hilding select Air műanyag rugós matracot. Eleinte nagyon kemény volt, de hamar megszoktam. Jelenleg már az a gondom, hogy a matrac belső része nagyon felpuhult, viszont a széle kemény, így befelé lejt. Tény, hogy 2 m feletti magasságom és 140 kg-os súlyom nem átlagos, de személyesen vettem és ezt ajánlották, mondván ez a rugó soha nem megy tönkre. Mit javasol, mit lehet tenni? Garancia tekintetében nem tudom, mi az eljárás?

Segítségét előre is nagyon köszönöm.

Üdvözlettel:
András

(#3069) matracguru
2018-02-05 14:18:44

Kedves Szilvia,

a fedőmatracok alapvetően erre a célra születtek, hogy egy kemény fekhelyet javítsanak. A 6cm castagság elképzelhető, hogy túl vastag és süppedős lesz, érdemes lenne egy ilyen vagy hasonló fedőmatracot valamelyik szakkereskedésben egy hasonló keménységű matracon kipróbálni, mint ami otthopn van, elképzeljető, hogy a 4cm vastagság is meghozza a kellő komfortérzetet. A fedőmatracokra egy év garancia van. Visszavásárlási garancia sajnos nincs a fedőmatracokhoz, de 90x200cm méretben tudunk segíteni az otthoni kipróbálásban.

Üdvözlettel:

Pálinkás László
MatracGuru
Matrac fórum és online tanácsadás

info@matracguru.hu
+36 1 785 71 39

(#3068) Szilviusz
2018-02-05 08:14:22

Kedves Pálinkás Úr!

Érdeklődni szeretnék az Aloe60 T6 fedőmatrac felől. Kinyitható kanapénk jó állapotban van, csak nagyon kemény, fáj a hátunk, vállunk ébredéskor. Ha matracokat próbálunk, mindig a memóriahabos matracok a kényelmesek. Kb. 2 év múlva költözünk, addig kell kibírni a kanapén. Ha veszek ilyen fedőmatracot, milyen garancia jár hozzá? Van-e otthoni kipróbálási lehetőség, visszavásárlás vagy levásárlás, ha esetleg nem válik be?
Előre is köszönettel: Szilvia

(#3067) matracguru
2018-02-01 17:23:03

Kedves Zsuzsa,

az ágyrácsok -amennyiben rugalmas lécek vannak benne- ívesek. Ez magyarázhatja egy részről azt, hogy a két széle felé lejt egy kicsit, bár terhelésnél ugyxe a kiegyenesedő lécekkel ez nem kellene, hogy zavaró legyen. Amikor nem éri terhelés és a lécek felfelé ívelve kiegyenesednek, akkor a feszes és merev vákuummatracok nem veszik fel a rács görbületét és a két széle "elemelkedik" az ágyrácstól. Ezek így ca. normális dolgok. 1-2 centivel lehet szélesebb egy ágykeret, különösen ágyneműtartós ágyaknál lehet ezt tapasztalni. 1-2 centivel lehet egy matrac is (minden elfogadott szabvány szerint) keskenyebb, ezek nem annyira zavaró dolgok. Persze amikor a két különböző irányú eltérés összeadódik, akkor esztétikailag valóban kifogásolható, ez a funkcióból azonban nem vesz el semmit. Az ágykeretek rácstartó felfüggesztése általában 12 centire van az ágykeret felső élétől (ez gyártónként eltérhet). A 12 centi mélységből 5-6 centit elvesz az ágyrács, esztétikailag terhelés nélkül 2-3 centit az ágyrács íve miatt veszítünk el, így érthető amit eredményként kapunk. Amennyiben az ágykeretbe (és kellene, hogy legyen) egy hosszanti középláb, úgy lehet, hogy a sziper-szuper ágyrácsot érdemes lenne 2db 70x200 méretű fenyő deszka bordára cserélni, hiszen a merev vákuummatrac alatt a rugalmas ágyrácsnak nem sok értelme van és a deszka ágyborda meg csak 2 cm vastag.

Üdvözlettel:

Pálinkás László
MatracGuru
Matrac fórum és online tanácsadás

info@matracguru.hu
+36 1 785 71 39

Előzmény: zsuzsi (#3066)
(#3066) zsuzsi
2018-02-01 15:55:32

Kedves Pálinkás Úr!
Hosszú évek óta végre egy új ágy vásárlására nyílott lehetőségem.Anyagi korlátozottság miatt elsősorban az olcsóbb megoldásokat kerestem.Így vettem egy ágykeretet,és ugyan ott egy ágyrácsot is.Egy másik kereskedésben,pedig egy vákum csomagolt matracot.Hazaérve,kibontva másnap elhelyezve azt láttam,hogy a 140 széles matrac nem illeszkedik a 140-es kerethez,kb két ujjnyival kisebb mint a keret.Esztétikailag csúnya, feltűnő,még az ágynemű sem takarja el a rést.Kipróbálva pedig a komplett ágyat azt éreztem,hogy az ágy, szélei felé lejt.Így olyan érzetet keltve,mintha kifele gurulnék.Szemmel látható,hogy az ágy közepe egy kicsit domború.Furcsa hogy a 17cm-es matrac kb két-három centire süllyed a keretbe.Nem volt még ilyen típusú ágyam,nem tudom mi lehet a probléma?Szerencsére,mindent vissza vesz a kereskedés,de nekem attól még nincs ágyam .Nem tudom mi tévő legyek?Segítségét köszönöm,Zsuzsi !

(#3065) matracguru
2018-01-28 06:35:55

Kedves Oby,

amennyiben két azonos típusú csak eltérő komfortú matracot egy közöt matrachuzatba teszünk, akkor a két matrac a találkozásnál hatalmasat tapad. Ez nem azt jelenti, hogy erőszakkal nem tudok a két hab közé benyomni valamit (könyök, térd, stb) hanem azt, hogy normál használat mellett nem lehet megérezni, hogy az egyben matrachuzat alatt két különálló matracmag van. Van olyan termékünk (Ceriflex Levander) ahol van visszavásárlási garancia. A többi termék esetében ezt nem szerettük volna beépíteni az árba, így visszavásárlás helyett inkább a kedvezőbb fogyasztói árra és a megfelelő tanácsadás melletti legmegfelelőbb matrac megtalálására fókuszálunk közösen Vásárlóinkkal.

A 4 éves korosztály számára továbbra is a Junior Vital vagy Junior Vital Premium matracokat találom ár-érték arányban a legmegfelelőbb választásnak. Ez nem azt jelenti, hogy a Junior Vital matracoknál nem lehet jobbat kapni inkább azt, hogy nem nagyon érdemes drágább termékben gondolkozni, csillivilli 5-7 zónás matracokat vásárolni gyermekünknek, hanem azt, hogy nem sok értelme van. A testmagasság és a testsúly növekedésével később olyan kiskamasz korban úgyis szükség lesz egy másik komolyabb matracra, aminek az előnyeit majd abban a korban ki is lehet használni.

Üdvözlettel:

Pálinkás László
MatracGuru
Matrac fórum és online tanácsadás

info@matracguru.hu
+36 1 785 71 39

Előzmény: OBY (#3064)
(#3064) OBY
2018-01-27 21:51:57

Kedves Pálinkás Úr!
Párommal matracvásárlást tervezünk. Ágykeret mérete 180x200. Párom a puhább matracokat kedveli, míg én a félkeményet szeretem. Kisfiunk néha közöttünk alszik, ezért szeretnénk egy 180x200-as matracot a két 90x200-as helyett. Eddig memóriahabos matracot használtunk, ami már megérett a cserére, mert a memóriaréteg már nem funkcionál. Normál testalkatú 30-as pár vagyunk. Amennyiben két 90x200-as matracot közös matrachuzatba helyezünk, abban az esetben is fennáll az a probléma, hogy az ágy közepén fekve becsúszik az ember a két matrac közé?
Továbbá szeretnén a 4 éves kisfiunk számára megfelelő matracot vásárolni. Az ágykeret mérete 80x190. Tudna tanácsot adni, hogy milyen a legmegfelelőbb matrac gyermekek számára?
A weblapon látható matracok kipróbálására van lehetőség az üzletben? Amennyiben a megvásárolt matrac mégsem felel meg az elvárásainknak, akkor van lehetőség cserére?
Várom megtisztelő válaszát!
Üdvözlettel OBY

(#3063) Tamás
2018-01-25 11:08:00

Köszönöm László!

Megbeszélem a felségemmel és szerintem, ha járunk Pesten felkeresem.
Üdv.
Mózes Tamás

(#3062) matracguru
2018-01-24 19:43:52

Kedves Tamás,

persze a legjobb az lenne, ha egy szaküzletet fel lehetne keresni, ahol értenek hozzá és választék is van. Tapasztalatom szerint a hölgyek az egy kicsit lágyabb komfortot (nem puha) jobban kedvelik, általában alacsonyabb súlyban is vannak. A Signum Medium és Hard matracok rendelhetők akár egy nagy egybe matrachuzatba is. Minkettő különböző, mindkettő különböző két komfortoldallal. Emlékezőhab kategóriában ugyanezt a megoldást nyújtják a RelaXx SenZone Memory matracok. Amennyiben félreértettem valamit és más igények lennének, úgy kérem jelezze és fejtjük tovább a rejtvényt:-)

Üdvözlettel:

Pálinkás László
MatracGuru
Matrac fórum és online tanácsadás

info@matracguru.hu
+36 1 785 71 39

Előzmény: Tamás (#3061)
(#3061) Tamás
2018-01-24 17:00:13

Tisztelt Szakértő!
Szeretnék vásárlási tanácsot kérni öntől , mert én nem igazán értek hozzá és nem tudok eligazodni a hatalmas kínálatban.
Inkább leírnám, hogy mit szeretnénk a feleségemmel.
Az ágy keretünkbe 160x200 as matrac kellene.
Jó lenne ,ha nem lenne nagyon puha de kemény sem.
Ha a feleségem nem ébredne fel, amikor én megfordulok, mert mozog a matrac. Talán fontos, hogy az 50 éveinkben járunk.
Minőségileg szeretnék jót vásárolni. Amit rá szánnánk összeg kb 150 000 Ft.
Esetleg a por allergiámra is ha jó lenne.
Várom válaszát előre is köszönettel.
Mózes Tamás

(#3060) matracguru
2018-01-23 19:40:07

Kedves Anita,

köszönöm szépen még egyszer az észrevételt és még egyszer szeretnék elnézést kérni a késedelmes elemcseréért. Remélem, hogy minden rendben lesz az ágykerettel. Közben utánanéztem és az eredeti megrendelésben 45 munkanap volt a szállítási határidő (Karácsony, szünet, évvége, megnövekedett mennyiség, stb okokból), tehát ca. mostanában kellene szállítanunk eredetileg az ágykeretet szemben a teljesített ca. 20 munkanappal. De ez minden igy most már, leljék örömüket a kicsit nehezen összeálló ágykerettel.

Bármilyen esetleges további probléma esetén továbbra is készséggel állok rendelkezésére!

Üdvözlettel:

Pálinkás László
MatracGuru
Matrac fórum és online tanácsadás

info@matracguru.hu
+36 1 785 71 39

Előzmény: D_Anita (#3059)
(#3059) D_Anita
2018-01-22 16:42:17

Kedves Laszlo!

Mivel en Onoktol vasaroltam, Onoktol varom a megoldast. Ha ezzel problemajuk van, ugy gondolom nem kellene ertekesitessel foglalkozniuk. Vasarlaskor sajnalatos modon nem kaptam meg a gyarto kozvetlen elerhetoseget. Nem az eredeti szallitasi hataridovel volt problemam, azzal tisztaban voltam. Igen, "egyedi" agyat kertunk, mivel a standard agyat +15% felarert pacoltattuk. Es igen, januar 2-en kulduk az elso "felhaborodott" e-mailt, hogy mikor tortenik a szallitas, mivel meg decemberberben telefonon azt az informaciot kaptuk, hogy a januar 2-ai heten tudjak szallitani nekunk a jo elemet es majd jelentkeznek a pontos idoponttal, majd ezutan senki nem keresett. Lehet On meg tudja oldani, hogy 30 perccel a kiszallitas elott hazaerjen, de en sajnos nem. Sajnalom, hogy kellemetlenseget okoztam Onnek, bar, kar, hogy azt nem sajnalja senki, hogy nekem milyen kellemetlen volt a december 19 ota eltelt idoszak, illetve, hogy az nem evidens, hogy az igert szallitasi idot tartsak, vagy ha nem, akkor minimum jellezzek es ne felhaborodjanak, amiert szeretnem megkapni, amit mar kifizettem. Engem az nem erdekel, hogy a garancias ugyekkel foglalkozo holgy nem tud egyeztetni a szallitoval, vagy elbeszelnek egymas mellett...Mint emlitettem, en Onoktol vasaroltam...Sajnalom, hogy a felhaborodasomat minden letezo formaban meg kellett osztanom, hogy vegre megkapjam a kifizetett termeket, de hogy egy kedves kollegajat idezzem az uzletbol, ez "nem egy 150 Ft-os wc-kefe"...

Ma megtortent a kiszallitas, reszemrol ezzel vege. Matracot mashol vasarolok.

Udvozlettel:
Daradics Anita

(#3058) matracguru
2018-01-20 14:41:21

Kedves Anita,

kicsit utánamentem a dolgoknak, csak a pontosság kedvéért:

- Önök rendeltek egy egyedi készítésű tömörfa ágyat november 17-én
- az ágykeretet december 16-án került kiszállításra
- egyedi gyártás esetén és Karácsony előtt a 4 hét szállítási határidőt teljesen elfogadhatónak gondolom, az ilyenkor szokásos egyedi tömörfa ágykeretek határidejéhez képest lényegesen gyorsabban érkezett meg Önökhöz, ennek mi is nagyon örültünk
- esztétikai hibát december 19-én bejelentették be ügyfélszolgálatunkon
- a bejelentést december 19-én továbbítottuk a gyártó felé és a jegyzőkönyvet is Önök felé
- az első felháborodott mailt január 2-én kaptuk Önöktől

Tekintettel az ünnepekre, az egyedi elem újragyártására és a szigetszentmiklósi kiszállítás és csere megszervezésére a kiszállítás és a csere időpontjában a gyártó és a szállító céggel történő egyeztetés után a múlt héten Önnel 01.22-ében állapodtak meg.

A teljes levelezés nálam van és úgy gondolom, hogy minden ügyintéző kollégánk mindent megtett azért, hogy Önök a lehető legrövidebb időn belül megkapják az ágykeret esztétikai hibás elemét. Tekintettel, hogy a gyártó külső beszállító, így a gyártó ígéretét mi is csak továbbítani tudjuk Önök felé, így az ebből adódó esetleges késedelmek -bár természetesen mi tartjuk a hátunkat- a gyártót terhelnék.

Természetesen amennyiben úgy gondolják, lehetőségük van Fogyasztóvédelemhez is fordulni, de egy 2018.01.18-án megbeszélt január 22-i kiszállítást követően írt 19-i panaszos bejegyzésével azt hiszem a Fogyasztóvédelem Békéltető Testülete sem fog tudni sokmindent kezdeni.

Bár a megbeszélt hétfői kiszállítással kapcsolatban is történhetnek még vis maior események, remélem, hogy a probléma az említett időpontban azonban megoldódik.


Üdvözlettel:

Pálinkás László
MatracGuru
Matrac fórum és online tanácsadás

info@matracguru.hu
+36 1 785 71 39

Előzmény: D_Anita (#3047)
(#3057) matracguru
2018-01-19 19:51:45

Kedves Anita,

sajnálom ha kellemetlenséget okoztunk Önnek. Bekértem az üggyel kapcsolatos információkat, mihelyt minden információ a birtokomban lesz, azonnal válaszolok Önnek. Remélem a megbeszélt cserével minden rendben lesz. Kollégáim készséggel megadják Önnek az email címemet, de természetesen a fórum oldalunk a kérdések mellett az esetleges panaszoknak is rendelkezésére áll.

Üdvözlettel:

Pálinkás László
MatracGuru
Matrac fórum és online tanácsadás

info@matracguru.hu
+36 1 785 71 39

Előzmény: D_Anita (#3047)
(#3047) D_Anita
2018-01-19 18:24:06

Kedves Laszlo!

Sejtettem, hogy torolni fogjak a bejegyzest, nehogy veletlenul mas leendo vasarlo is lassa, hogy milyen a garanciális ugyintezesuk.
Rendeles szama: D0865
Rendeles datuma: 2017.11.25. (IGEN, NOVEMBER, nem eliras!)
Vasarlo neve: Karagity Daniel.
Tegnap kaptunk egy e-mailt, miszerint MA tortenik a kiszallitas, es persze...TELJESEN FELESLEGES VARTUNK!!!!! Majd a nap vegen jelzik, hogy jovo hetfon, szerdan vagy penteken jonnek. MEGIS MIT KEPZELNEK MAGUKROL??????????????? Ha szeretne, nagyon szivesen atkuldom az ugyinteto holggyel valtott e-maileket. Illetve hetfon felveszem a kapcsolatot a fogyasztovedelemmel.
Amennyiben pedig problemaja van a stilusommal, javaslom, hogy daraljon le kb. 240 000 Ft-ot, majd toltson tobb, mint egy honapot a padlon alva es utana meglatjuk On mennyire "eloremutato" lenne.

Udv,
Daradics Anita

(#3046) matracguru
2018-01-18 15:51:40

Kedves Anita,

elnézését kérem, de a bejegyzését törölnöm kellett. Amennyiben vásárló nevével vagy inkognitó módban csak a megrendelés számával közli bejegyzését, úgy az esetlegesen nem megfelelően vagy nem megfelelő időn belül intézett garanciálios panasznak utána járok, megteszek mindent, hogy megoldódjon. E nélkül sajnos a panaszos bejegyzése sem előremutató, sem megoldást kereső sem pedig beazonosítható számomra.

Üdvözlettel:

Pálinkás László
MatracGuru
Matrac fórum és online tanácsadás

info@matracguru.hu
+36 1 785 71 39


Matrac fórum betekintő ablak

2023-03-22 11:33:15

Rég jártam a fórumon, azóta talán szó esett a VISCOCOOL anyagú fedőmatracokról: most nincs ...

Matrac fórum és online tanácsadás

Bejegyzések száma: 3627