Paplanok

R E G I S Z T R Á C I Ó  N É L K Ü L ! A MatracGuru matrac fórum célja egy részt, hogy az elmúlt 10 év tapasztalatával, hozzáértésével segítsünk Önnek eligazodni kis hazánk matrac-kínálatában. A fórum másik fontos feladata a tanácsadás, hogy minden érdeklődő a lehető leggyorsabban jusson minőségi válaszokhoz, azonnal használható szakértő szakmai tanácsokhoz. A MatracGuru matrac fórum mindenki számára elérhető és nyilvános, így a matrac és ágykeret területen szerzett felhasználói tapasztalatok közvetlenül is megoszthatók egymással a fórumot használók között. Mennyibe kerül egy jobb minőségű matrac? Melyik irány a helyes és az egészséges a matrac alapanyagok között? Mi az az egyedi méret és miért nem erőltetjük a kókusz matracokat? Kérdezzen nyugodtan bármit a matracoról!

 

A MatracGuru részéről a fórumban felmerülő kérdéseikre Pálinkás László matrac szakértő fog válaszolni Önöknek - reméljük hasznosan. Amennyiben Ön nem szeret fórum oldalakra írogatni, de mégis használható információra vágyik, úgy azt a tanácsok menüpontban található cikkek vagy az Alváskultúra blog vásárlási tanácsai között minden bizonnyal megtalálja majd. És még egyszer: köszönet minden MatracGuru Facebook  LIKE-ért!

» új hozzászólás írása «
Rendezettség:  


(#3102) Tapasztiné Szilvia
2018-02-17 16:09:49

T.Cím!
Érdeklődnék. h. az alábbi matrac egyedi méretben elérhető-e (75x170),s ha igen milyen feltételekkel.
https://www.matracguru.hu/uploads/images/Matracok/bodylinememory122.jpg
Köszönettel!

(#3100) matracguru
2018-02-16 13:31:45

Kedves Banderas,

a Signum HR Climatic matrac és a Life Sleep Ergoplas matracok HR habból készülnek.

https://www.matracguru.hu/termek/life_sleep_ergoplas_polymer_rugos_memory_matrac
https://www.matracguru.hu/termek/signum_hr_climatic_hideghab_matrac

Ca. 2-3 héten belül érkezik a HR ultra matrac utódja HR Titanium néven fog szerepelni. Ugyanaz a magasság, ugyanaz a vágás, de még nagyobb tömegsűrűség és lényegesen keményebb lesz.

Üdvözlettel:

Pálinkás László
MatracGuru
Matrac fórum és online tanácsadás

info@matracguru.hu
+36 1 785 71 39

Előzmény: Banderas (#3099)
(#3099) Banderas
2018-02-16 13:21:58

Tisztelt Matracguru,
érdeklődni szeretnék, hogy hány olyan (HR)hideghab matracuk van ami 50kg/m3 vagy annál nagyobb ilyen index-el bír?

És melyek azok? 1 darabot találtam, de mindegyiket végig kellene olvasnom, mert a keresőben nem tudok erre keresni úgy látom.

Előre is köszönöm

(#3098) Banderas
2018-02-16 12:21:08

Tisztelt Matracguru,
érdeklődni szeretnék, hogy hány olyan (HR)hideghab matracuk van ami 50kg/m3 vagy annál nagyobb ilyen index-el bír?

És melyek azok? 1 darabot találtam, de mindegyiket végig kellene olvasnom, mert a keresőben nem tudok erre keresni úgy látom.

Előre is köszönöm

(#3097) Banderas
2018-02-16 12:20:57

Tisztelt Matracguru,
érdeklődni szeretnék, hogy hány olyan (HR)hideghab matracuk van ami 50kg/m3 vagy annál nagyobb ilyen index-el bír?

És melyek azok? 1 darabot találtam, de mindegyiket végig kellene olvasnom, mert a keresőben nem tudok erre keresni úgy látom.

Előre is köszönöm

(#3096) Banderas
2018-02-16 12:00:00

Tisztelt Matracguru,
érdeklődni szeretnék, hogy hány olyan (HR)hideghab matracuk van ami 50kg/m3 vagy annál nagyobb ilyen index-el bír?

És melyek azok? 1 darabot találtam, de mindegyiket végig kellene olvasnom, mert a keresőben nem tudok erre keresni úgy látom.

Előre is köszönöm

(#3095) barnanepinter
2018-02-16 10:39:58

Köszönöm a válaszát.
Üdvözlettel: BPG

(#3094) matracguru
2018-02-16 08:42:00

Kedves Barnáné,

a matracok a legjobb tudomásom szerint megérkeztek, már csak az ágykeretet várjuk a beszállítótól. Mihelyst megérkezik kollégáim azonnal felveszik Önnel a kapcsolatot a kiszállítás megszervezése végett.

Köszönjük türelmét.

Üdvözlettel:

Pálinkás László
MatracGuru
Matrac fórum és online tanácsadás

info@matracguru.hu
+36 1 785 71 39

(#3093) barnanepinter
2018-02-15 18:31:53

Tisztelt Pálinkás László!
Tájékoztatást szeretnék kérni megrendelt termékekkel kapcsolatban, a megrendelés február 4-én történt (Rendelési azonosító: 4196). A megrendelést rögzítő automatikus levelük óta egyéb tájékoztatás nem érkezett arról, mikorra várható a szállítás, kb. sem. A "vásárlásaim" -ban sem látom a termékek útját. Kérem szíves segítségét! Köszönöm szépen.
BPG

(#3092) matracguru
2018-02-15 06:31:15

Kedves Tímea,

milyen formában szeretné megrendelni a kiválasztott matracot?

Üdvözlettel:

Pálinkás László
MatracGuru
Matrac fórum és online tanácsadás

info@matracguru.hu
+36 1 785 71 39

Előzmény: Tímea (#3091)
(#3091) Tímea
2018-02-14 17:50:33

Üdv!
Egy 140*200-as matracról lenne szó. Gondolom ez bármilyen fajtájú csak kelendő! És egyébként az áru visszamondásának mi a menete?
Azért megnyugtató, hogy van erre is lehetőség,szét is nézek a weboldalon mert szükségem lenne egy matracra.
Köszönöm a segítségét!
Tímea

(#3090) matracguru
2018-02-14 17:27:04

Kedves Tímea,

standard méret gyorsan forgó termékből nem okoz gondot...

Üdvözlettel:

Pálinkás László
MatracGuru
Matrac fórum és online tanácsadás

info@matracguru.hu
+36 1 785 71 39

Előzmény: Tímea (#3089)
(#3089) Tímea
2018-02-14 17:21:06

Üdv!
Egy 140*200-as matracról lenne szó. Gondolom ez bármilyen fajtájú csak kelendő! És egyébként az áru visszamondásának mi a menete?
Azért megnyugtató, hogy van erre is lehetőség,szét is nézek a weboldalon mert szükségem lenne egy matracra.
Köszönöm a segítségét!
Tímea

(#3088) matracguru
2018-02-14 17:08:12

Kedves Tímea,

mi lenne a termék? Amennyiben nem egyedi méretű vagy kialakítású termékről van szó és netán még egy gyorsan forgó termék és méret is lenne, akkor persze nem gond. De pl. egy 135*195 méretű egyedi bükk ágyat nem szívesen nézegetnénk ca. 1600 évig:-)
Üdvözlettel:

Pálinkás László
MatracGuru
Matrac fórum és online tanácsadás

info@matracguru.hu
+36 1 785 71 39

Előzmény: Tímea (#3086)
(#3086) Tímea
2018-02-14 16:47:20

Jó napot kívánok!
A kérdésem az lenne,hogy ha vásárolok önöktől olyan dolgot amit gyártatni kell és miután legyártották de ki még nem szállították akkor én közben,ha bármi közbe jönne lemondhatom a rendelést?

Válaszát köszönöm!
Tímea

(#3085) matracguru
2018-02-14 15:55:08

Kedves Vera,

értem. Kérném szépen, hogy a garanciális email címünkön -velem való levelezésre hivatkozva- legyen kedves a kérni a komplett matrac cseréjét.

Üdvözlettel:

Pálinkás László
MatracGuru
Matrac fórum és online tanácsadás

info@matracguru.hu
+36 1 785 71 39

Előzmény: Vera (#3084)
(#3084) Vera
2018-02-14 08:36:02

Kedves László!

Sajnos nem tudom megállapítani.

Üdv.:
Vera

(#3083) matracguru
2018-02-12 17:17:43

Kedves Vera,

bár csak az egész világ ilyen egyszerű lenne... A szállító cég deponálja kiszállítás előtt a termékeket, mi teljesen száraz és zárt rendszerben gyártunk-raktározunk olyannyira, hogy alig emlékszem ilyen jellegű problémára és ami volt is, az is az MPL vagy a RABEN hibája volt. Természetesen mindenkiért mi állunk helyt, így ebben az esetben is. Annyi lenne e kérdés, hogy Ön szerint a matrac (ok) belső magját is cserélnünk kell vagy csak a matrachuzat (ok) érintettek?

Üdvözlettel:

Pálinkás László
MatracGuru
Matrac fórum és online tanácsadás

info@matracguru.hu
+36 1 785 71 39

Előzmény: Vera (#3082)
(#3082) Vera
2018-02-12 11:18:19

Kedves László!

Válaszát köszönöm. Engedjen meg pár észrevételt: több mint 2 éve követem a fórumot és nem én vagyok az első, aki "garanciális panasz"nak minősülő problémát leírt itt. Annál is inkább, mert amikor 2017.XII.12-én megrendeltem a termékeket, Önökkel kötöttem szerződést, nem a szállító cégükkel, - természetes, hogy ide írtam. Mint ahogy az első vásárlásomkor a pozitív tapasztalataimat is. Azt, hogy a cég "hárítani fog", mivel az autón lévő matracokból "csak" 1 sérült!... hát ezt elég viccesnek tartom! Egyértelmű, hogy nem a kocsi aljáról szívta fel a vízet, mert akkor a dobozok is átáztak volna! Sőt, akkor a matrac fóliája is vizes lett volna és az már "sejtetett" volna némi problémát! Minden csontszáraz volt! Egyértelmű, hogy a felrakodás előtt állt vízben a matrac, így mire leért a neylon megszáradt. Számomra ez meglehetősen egyértelmű. Nem mellesleg a fedett kapualjba se volt hajlandó behordani a sofőr!
Javaslatának megfelelően elküldöm panaszomat és a kicsomagolás után készült fotókat a jelzett email címre.

Üdvözlettel:
Vera

(#3081) matracguru
2018-02-11 13:07:28

Kedves Vera,

bocsánat, "benéztem" a hozzászólását. Alap értelmezésben az első fedett helyiségig szól a megbízása a fuvarozóknak. Tudomásom szerint ez eddig minden alkalommal teljesült is, eddig nem volt ilyen jellegű panasz. Az ágynaműtartós ágykeretekkel eddig a rácstartó lécekből nem volt probléma, amennyiben a sínek a helyükön vannak, addig nem eshet be a rács a tartólécek közé. A matrac egy bonyolultabb dolog lesz. Természetesen kiderítjük, hogy kik voltak a szállítók, de az is természetes, hogy amennyiben egy teherautó tele van pakolva matraccal és az ázás csak egy vásárlót érink, a szállító cég hárítani fog. Hárítani fog azért, mert ellenőrzés mellett átvették tőlük az árut sértetlenül, nagyon nehezen lehet ilyenkor a fuvarozó cég felelősségét megállapítani. Legyen kedves a garanciális panaszát a garancia (kukac) matracguru (pont) hu mail címre megküldeni az ilyenkor szükséges adatokkal, a matracguru fórum oldala nem a garanciális panaszok megfelelő platformja.

Természetesen megpróbáljuk kivizsgálni az esetet és minden tölünk elvárhatót megteszünk egy lehetséges megoldás érdekében.

Üdvözlettel:

Pálinkás László
MatracGuru
Matrac fórum és online tanácsadás

info@matracguru.hu
+36 1 785 71 39

Előzmény: Vera (#3080)
(#3080) Vera
2018-02-11 08:36:12

Kedves László!

Valamiféle reagálást várnék a velem történtekre.

Üdvözlettel:
Vera

(#3079) matracguru
2018-02-08 07:47:38

Kedves Tibor,

legyen kedves egy mailt küldeni a garancia (kukac) matracguru (pont) hu mail címre, amiben velem való levelezésre hivatkozva késri a matrac belső cseréjét díjmentesen vagy kéri az új terméket az értékcsökkenés megfizetése mellett. Onnantól kezdve én intézem a dolgokat.

Üdvözlettel:

Pálinkás László
MatracGuru
Matrac fórum és online tanácsadás

info@matracguru.hu
+36 1 785 71 39

Előzmény: matt (#3078)
(#3078) matt
2018-02-07 11:56:57

Kedves László!

A következő probléma elhárításában kérem a segítségét:

Kb. 3 éve vásároltam egy Swisstech Dynamic+ habrugós matracot, 90*200. A feszessége kiváló volt.
Fix, nem rugalmas ágyrács van alatta. Egyszerűen tökéletes volt, elmúlt a derékfájásom.
Az a probléma, hogy kb. fél éve felpuhult a közepe. Pont az a része, ami a legfontosabb. Már nem olyan komfortos és pihentető rajta az alvás, mint újonnan. Megkerestem a forgalmazót, akitől azt a választ kaptam, hogy a sávos garancia igénybevételével kicserélik (30% befizetésével kapok egy újat). Ehhez azonban két dolog szükségeltetik:

1.: Le kell fotóznom a matracot úgy, hogy pl. egy seprűnyelet helyezek el rajta, hogy szemmel látható legyen a kopás, hol süpped. Ezt még meg is tudnám oldani.
2.: A papírok. Sajnos, nem vagyok egy irattáros típus. Ha nincs meg a matrac dokumentációja, akkor felejtsem el a garancia érvényesítését? Ez a matrac 100.000.- Ft volt. A forgalmazótól (www.matracxxl.hu) nem lehetne a vásárláskor náluk is megtalálható dokumentációt megkapnom?

Az a „vicc” az egészben, hogy egy hónapja a feleségemet is rábeszéltem egy ugyanilyen matracra. Megkaptuk, szuper. Nagyon tetszik neki. Én is kipróbáltam, nagyon szuper. De mi lesz vele 2-3 év múlva? Itt a tartósság a központi kérdés.

Tudna nekem segíteni? Vagy vegyem tudomásul, hogy a 100.000.- Ft-os matrac eddig bírta?

Tisztelettel várom válaszát,
Tibor

(#3077) matt
2018-02-07 11:30:45

Kedves László!

A következő probléma elhárításában kérem a segítségét:

Kb. 3 éve vásároltam egy Swisstech Dynamic+ habrugós matracot, 90*200. A feszessége kiváló volt.
Fix, nem rugalmas ágyrács van alatta. Egyszerűen tökéletes volt, elmúlt a derékfájásom.
Az a probléma, hogy kb. fél éve felpuhult a közepe. Pont az a része, ami a legfontosabb. Már nem olyan komfortos és pihentető rajta az alvás, mint újonnan. Megkerestem a forgalmazót, akitől azt a választ kaptam, hogy a sávos garancia igénybevételével kicserélik (30% befizetésével kapok egy újat). Ehhez azonban két dolog szükségeltetik:

1.: Le kell fotóznom a matracot úgy, hogy pl. egy seprűnyelet helyezek el rajta, hogy szemmel látható legyen a kopás, hol süpped. Ezt még meg is tudnám oldani.
2.: A papírok. Sajnos, nem vagyok egy irattáros típus. Ha nincs meg a matrac dokumentációja, akkor felejtsem el a garancia érvényesítését? Ez a matrac 100.000.- Ft volt. A forgalmazótól (www.matracxxl.hu) nem lehetne a vásárláskor náluk is megtalálható dokumentációt megkapnom?

Az a „vicc” az egészben, hogy egy hónapja a feleségemet is rábeszéltem egy ugyanilyen matracra. Megkaptuk, szuper. Nagyon tetszik neki. Én is kipróbáltam, nagyon szuper. De mi lesz vele 2-3 év múlva? Itt a tartósság a központi kérdés.

Tudna nekem segíteni? Vagy vegyem tudomásul, hogy a 100.000.- Ft-os matrac eddig bírta?

Tisztelettel várom válaszát,
Tibor

(#3076) Vera
2018-02-07 09:44:55

Folyt.:
Őszintén szólva, sírva fakadtam a tehetetlenségtől és a dühtől!:(
A belseje nem tudom, hogy kiszáradt -e már teljesen, de a huzat igen, viszont ameddig át volt ázva, addig a magasságig olyan mintha lepisilték volna, - sárga!
Nem tudom -és nem is tartozik rám- hogy milyen szerződés van Önök és a fuvarozó cég között. Viszont azt felháborítónak tartom, hogy ilyen méretű bútorok szállításához nincs egy rakodó és így "bánnak" a termékekkel! Több százezer forint értékről beszélünk!
Ki vállal felelősséget, hogy a vadonatúj matrac tönkre van téve?!

Mélységesen fel vagyok háborodva!

Üdv.:
Vera

(#3075) Vera
2018-02-07 09:33:41

Kedves Pálinkás Úr!

Bő 2 éve - a legnagyobb megelégedésemre - vásároltam Önöktől ágyat, matracot. Rendkívül kedves, precíz kollégái szállították, szerelték össze. A jó tapasztalatom alapján, most az új lakásomba is Önöktől rendeltem. Kérdésemre közölték az irodában, hogy vidékre szállításkor nincs összeszerelés, tehát ez nem ért váratlanul. Amikor végre megérkezett a szállító, felhívott hogy menjek le átvenni az árut. Csodálkozásomra -hogy az utcán kell átvennem, fizetnem közölte, hogy eddig szól a megbízása. Számoljuk át, fizessek és Ő lepakolja a ház elé! Erre nem voltam felkészülve. Közölte, hogy ha "megegyezünk", akkor felhozza a lakásba. Így történt. Gyorsan átnéztem a kartonokat és a matracvédő fóliát, hogy nem sérült -e? Sehol nem volt látható sérülés. Pár órával később, amikor jött az asztalos összeszerelni, - az ágynál ért az első meglepetés: a rácstartó oldal léc igen kicsire van szabva. Ha lehajtom a rácsot túl nagy a "mozgás", így bármikor leeshet az egyik oldalon a rács. Az igazi döbbenet akkor ért, amikor kicsomagoltuk a matracot, hogy betegyük az ágyba: a keskenyebbik fele tacsakosra volt ázva kb 20-30 centi magasságig!!! Egyértelmű, hogy a matrac hosszabb ideig bele volt állítva egy tócsába!

(#3074) matracguru
2018-02-06 06:40:36

Kedves András,

elképzelhető, hogy a hab rész puhult fel valamennyire, a modulok nem tudnak felpuhulni benne. Valamennyit minden matrac igazodik, puhul, ez a testsúlytól is függ: minél nagyob a testsúly, annál jobban beenged a matrac, így a felpuhulás mértéke ia nagyobb. Amennyiben a matrac jelentősen elvesztette a tartását (úgy emlékszem, hogy egyetlen garanciális problémánk sem volt a Select Air matraccal), úgy kérem jelezze a garancia (kukac) matracguru (pont) hu mail címre. A termék időközben megszűnt, így amennyiben úgy alakul, valamilyen más megoldást fogunk keresni.
Üdvözlettel:

Pálinkás László
MatracGuru
Matrac fórum és online tanácsadás

info@matracguru.hu
+36 1 785 71 39

Előzmény: gaigne79 (#3070)
(#3070) gaigne79
2018-02-05 14:41:35

Tisztelt Pálinkás Úr!

Nem egészen 2 éve vásároltam egy Hilding select Air műanyag rugós matracot. Eleinte nagyon kemény volt, de hamar megszoktam. Jelenleg már az a gondom, hogy a matrac belső része nagyon felpuhult, viszont a széle kemény, így befelé lejt. Tény, hogy 2 m feletti magasságom és 140 kg-os súlyom nem átlagos, de személyesen vettem és ezt ajánlották, mondván ez a rugó soha nem megy tönkre. Mit javasol, mit lehet tenni? Garancia tekintetében nem tudom, mi az eljárás?

Segítségét előre is nagyon köszönöm.

Üdvözlettel:
András

(#3069) matracguru
2018-02-05 14:18:44

Kedves Szilvia,

a fedőmatracok alapvetően erre a célra születtek, hogy egy kemény fekhelyet javítsanak. A 6cm castagság elképzelhető, hogy túl vastag és süppedős lesz, érdemes lenne egy ilyen vagy hasonló fedőmatracot valamelyik szakkereskedésben egy hasonló keménységű matracon kipróbálni, mint ami otthopn van, elképzeljető, hogy a 4cm vastagság is meghozza a kellő komfortérzetet. A fedőmatracokra egy év garancia van. Visszavásárlási garancia sajnos nincs a fedőmatracokhoz, de 90x200cm méretben tudunk segíteni az otthoni kipróbálásban.

Üdvözlettel:

Pálinkás László
MatracGuru
Matrac fórum és online tanácsadás

info@matracguru.hu
+36 1 785 71 39

(#3068) Szilviusz
2018-02-05 08:14:22

Kedves Pálinkás Úr!

Érdeklődni szeretnék az Aloe60 T6 fedőmatrac felől. Kinyitható kanapénk jó állapotban van, csak nagyon kemény, fáj a hátunk, vállunk ébredéskor. Ha matracokat próbálunk, mindig a memóriahabos matracok a kényelmesek. Kb. 2 év múlva költözünk, addig kell kibírni a kanapén. Ha veszek ilyen fedőmatracot, milyen garancia jár hozzá? Van-e otthoni kipróbálási lehetőség, visszavásárlás vagy levásárlás, ha esetleg nem válik be?
Előre is köszönettel: Szilvia


Matrac fórum betekintő ablak

2023-09-20 07:12:37

Kedves Zoltán, pillangó nyitású ágyat még nem alakítottam át soha, így sajnos ebben ninc...

Matrac fórum és online tanácsadás

Bejegyzések száma: 3640