R E G I S Z T R Á C I Ó N É L K Ü L ! A MatracGuru matrac fórum célja egy részt, hogy az elmúlt 10 év tapasztalatával, hozzáértésével segítsünk Önnek eligazodni kis hazánk matrac-kínálatában. A fórum másik fontos feladata a tanácsadás, hogy minden érdeklődő a lehető leggyorsabban jusson minőségi válaszokhoz, azonnal használható szakértő szakmai tanácsokhoz. A MatracGuru matrac fórum mindenki számára elérhető és nyilvános, így a matrac és ágykeret területen szerzett felhasználói tapasztalatok közvetlenül is megoszthatók egymással a fórumot használók között. Mennyibe kerül egy jobb minőségű matrac? Melyik irány a helyes és az egészséges a matrac alapanyagok között? Mi az az egyedi méret és miért nem erőltetjük a kókusz matracokat? Kérdezzen nyugodtan bármit a matracoról!
A MatracGuru részéről a fórumban felmerülő kérdéseikre Pálinkás László matrac szakértő fog válaszolni Önöknek - reméljük hasznosan. Amennyiben Ön nem szeret fórum oldalakra írogatni, de mégis használható információra vágyik, úgy azt a tanácsok menüpontban található cikkek vagy az Alváskultúra blog vásárlási tanácsai között minden bizonnyal megtalálja majd. És még egyszer: köszönet minden MatracGuru Facebook LIKE-ért!
T.Cím!
Érdeklődnék. h. az alábbi matrac egyedi méretben elérhető-e (75x170),s ha igen milyen feltételekkel.
https://www.matracguru.hu/uploads/images/Matracok/bodylinememory122.jpg
Köszönettel!
Kedves Banderas,
a Signum HR Climatic matrac és a Life Sleep Ergoplas matracok HR habból készülnek.
https://www.matracguru.hu/termek/life_sleep_ergoplas_polymer_rugos_memory_matrac
https://www.matracguru.hu/termek/signum_hr_climatic_hideghab_matrac
Ca. 2-3 héten belül érkezik a HR ultra matrac utódja HR Titanium néven fog szerepelni. Ugyanaz a magasság, ugyanaz a vágás, de még nagyobb tömegsűrűség és lényegesen keményebb lesz.
Üdvözlettel:
Pálinkás László
MatracGuru
Matrac fórum és online tanácsadás
info@matracguru.hu
+36 1 785 71 39
Tisztelt Matracguru,
érdeklődni szeretnék, hogy hány olyan (HR)hideghab matracuk van ami 50kg/m3 vagy annál nagyobb ilyen index-el bír?
És melyek azok? 1 darabot találtam, de mindegyiket végig kellene olvasnom, mert a keresőben nem tudok erre keresni úgy látom.
Előre is köszönöm
Tisztelt Matracguru,
érdeklődni szeretnék, hogy hány olyan (HR)hideghab matracuk van ami 50kg/m3 vagy annál nagyobb ilyen index-el bír?
És melyek azok? 1 darabot találtam, de mindegyiket végig kellene olvasnom, mert a keresőben nem tudok erre keresni úgy látom.
Előre is köszönöm
Tisztelt Matracguru,
érdeklődni szeretnék, hogy hány olyan (HR)hideghab matracuk van ami 50kg/m3 vagy annál nagyobb ilyen index-el bír?
És melyek azok? 1 darabot találtam, de mindegyiket végig kellene olvasnom, mert a keresőben nem tudok erre keresni úgy látom.
Előre is köszönöm
Tisztelt Matracguru,
érdeklődni szeretnék, hogy hány olyan (HR)hideghab matracuk van ami 50kg/m3 vagy annál nagyobb ilyen index-el bír?
És melyek azok? 1 darabot találtam, de mindegyiket végig kellene olvasnom, mert a keresőben nem tudok erre keresni úgy látom.
Előre is köszönöm
Köszönöm a válaszát.
Üdvözlettel: BPG
Kedves Barnáné,
a matracok a legjobb tudomásom szerint megérkeztek, már csak az ágykeretet várjuk a beszállítótól. Mihelyst megérkezik kollégáim azonnal felveszik Önnel a kapcsolatot a kiszállítás megszervezése végett.
Köszönjük türelmét.
Üdvözlettel:
Pálinkás László
MatracGuru
Matrac fórum és online tanácsadás
info@matracguru.hu
+36 1 785 71 39
Tisztelt Pálinkás László!
Tájékoztatást szeretnék kérni megrendelt termékekkel kapcsolatban, a megrendelés február 4-én történt (Rendelési azonosító: 4196). A megrendelést rögzítő automatikus levelük óta egyéb tájékoztatás nem érkezett arról, mikorra várható a szállítás, kb. sem. A "vásárlásaim" -ban sem látom a termékek útját. Kérem szíves segítségét! Köszönöm szépen.
BPG
Kedves Tímea,
milyen formában szeretné megrendelni a kiválasztott matracot?
Üdvözlettel:
Pálinkás László
MatracGuru
Matrac fórum és online tanácsadás
info@matracguru.hu
+36 1 785 71 39
Üdv!
Egy 140*200-as matracról lenne szó. Gondolom ez bármilyen fajtájú csak kelendő! És egyébként az áru visszamondásának mi a menete?
Azért megnyugtató, hogy van erre is lehetőség,szét is nézek a weboldalon mert szükségem lenne egy matracra.
Köszönöm a segítségét!
Tímea
Kedves Tímea,
standard méret gyorsan forgó termékből nem okoz gondot...
Üdvözlettel:
Pálinkás László
MatracGuru
Matrac fórum és online tanácsadás
info@matracguru.hu
+36 1 785 71 39
Üdv!
Egy 140*200-as matracról lenne szó. Gondolom ez bármilyen fajtájú csak kelendő! És egyébként az áru visszamondásának mi a menete?
Azért megnyugtató, hogy van erre is lehetőség,szét is nézek a weboldalon mert szükségem lenne egy matracra.
Köszönöm a segítségét!
Tímea
Kedves Tímea,
mi lenne a termék? Amennyiben nem egyedi méretű vagy kialakítású termékről van szó és netán még egy gyorsan forgó termék és méret is lenne, akkor persze nem gond. De pl. egy 135*195 méretű egyedi bükk ágyat nem szívesen nézegetnénk ca. 1600 évig:-)
Üdvözlettel:
Pálinkás László
MatracGuru
Matrac fórum és online tanácsadás
info@matracguru.hu
+36 1 785 71 39
Jó napot kívánok!
A kérdésem az lenne,hogy ha vásárolok önöktől olyan dolgot amit gyártatni kell és miután legyártották de ki még nem szállították akkor én közben,ha bármi közbe jönne lemondhatom a rendelést?
Válaszát köszönöm!
Tímea
Kedves Vera,
értem. Kérném szépen, hogy a garanciális email címünkön -velem való levelezésre hivatkozva- legyen kedves a kérni a komplett matrac cseréjét.
Üdvözlettel:
Pálinkás László
MatracGuru
Matrac fórum és online tanácsadás
info@matracguru.hu
+36 1 785 71 39
Kedves László!
Sajnos nem tudom megállapítani.
Üdv.:
Vera
Kedves Vera,
bár csak az egész világ ilyen egyszerű lenne... A szállító cég deponálja kiszállítás előtt a termékeket, mi teljesen száraz és zárt rendszerben gyártunk-raktározunk olyannyira, hogy alig emlékszem ilyen jellegű problémára és ami volt is, az is az MPL vagy a RABEN hibája volt. Természetesen mindenkiért mi állunk helyt, így ebben az esetben is. Annyi lenne e kérdés, hogy Ön szerint a matrac (ok) belső magját is cserélnünk kell vagy csak a matrachuzat (ok) érintettek?
Üdvözlettel:
Pálinkás László
MatracGuru
Matrac fórum és online tanácsadás
info@matracguru.hu
+36 1 785 71 39
Kedves László!
Válaszát köszönöm. Engedjen meg pár észrevételt: több mint 2 éve követem a fórumot és nem én vagyok az első, aki "garanciális panasz"nak minősülő problémát leírt itt. Annál is inkább, mert amikor 2017.XII.12-én megrendeltem a termékeket, Önökkel kötöttem szerződést, nem a szállító cégükkel, - természetes, hogy ide írtam. Mint ahogy az első vásárlásomkor a pozitív tapasztalataimat is. Azt, hogy a cég "hárítani fog", mivel az autón lévő matracokból "csak" 1 sérült!... hát ezt elég viccesnek tartom! Egyértelmű, hogy nem a kocsi aljáról szívta fel a vízet, mert akkor a dobozok is átáztak volna! Sőt, akkor a matrac fóliája is vizes lett volna és az már "sejtetett" volna némi problémát! Minden csontszáraz volt! Egyértelmű, hogy a felrakodás előtt állt vízben a matrac, így mire leért a neylon megszáradt. Számomra ez meglehetősen egyértelmű. Nem mellesleg a fedett kapualjba se volt hajlandó behordani a sofőr!
Javaslatának megfelelően elküldöm panaszomat és a kicsomagolás után készült fotókat a jelzett email címre.
Üdvözlettel:
Vera
Kedves Vera,
bocsánat, "benéztem" a hozzászólását. Alap értelmezésben az első fedett helyiségig szól a megbízása a fuvarozóknak. Tudomásom szerint ez eddig minden alkalommal teljesült is, eddig nem volt ilyen jellegű panasz. Az ágynaműtartós ágykeretekkel eddig a rácstartó lécekből nem volt probléma, amennyiben a sínek a helyükön vannak, addig nem eshet be a rács a tartólécek közé. A matrac egy bonyolultabb dolog lesz. Természetesen kiderítjük, hogy kik voltak a szállítók, de az is természetes, hogy amennyiben egy teherautó tele van pakolva matraccal és az ázás csak egy vásárlót érink, a szállító cég hárítani fog. Hárítani fog azért, mert ellenőrzés mellett átvették tőlük az árut sértetlenül, nagyon nehezen lehet ilyenkor a fuvarozó cég felelősségét megállapítani. Legyen kedves a garanciális panaszát a garancia (kukac) matracguru (pont) hu mail címre megküldeni az ilyenkor szükséges adatokkal, a matracguru fórum oldala nem a garanciális panaszok megfelelő platformja.
Természetesen megpróbáljuk kivizsgálni az esetet és minden tölünk elvárhatót megteszünk egy lehetséges megoldás érdekében.
Üdvözlettel:
Pálinkás László
MatracGuru
Matrac fórum és online tanácsadás
info@matracguru.hu
+36 1 785 71 39
Kedves László!
Valamiféle reagálást várnék a velem történtekre.
Üdvözlettel:
Vera
Kedves Tibor,
legyen kedves egy mailt küldeni a garancia (kukac) matracguru (pont) hu mail címre, amiben velem való levelezésre hivatkozva késri a matrac belső cseréjét díjmentesen vagy kéri az új terméket az értékcsökkenés megfizetése mellett. Onnantól kezdve én intézem a dolgokat.
Üdvözlettel:
Pálinkás László
MatracGuru
Matrac fórum és online tanácsadás
info@matracguru.hu
+36 1 785 71 39
Kedves László!
A következő probléma elhárításában kérem a segítségét:
Kb. 3 éve vásároltam egy Swisstech Dynamic+ habrugós matracot, 90*200. A feszessége kiváló volt.
Fix, nem rugalmas ágyrács van alatta. Egyszerűen tökéletes volt, elmúlt a derékfájásom.
Az a probléma, hogy kb. fél éve felpuhult a közepe. Pont az a része, ami a legfontosabb. Már nem olyan komfortos és pihentető rajta az alvás, mint újonnan. Megkerestem a forgalmazót, akitől azt a választ kaptam, hogy a sávos garancia igénybevételével kicserélik (30% befizetésével kapok egy újat). Ehhez azonban két dolog szükségeltetik:
1.: Le kell fotóznom a matracot úgy, hogy pl. egy seprűnyelet helyezek el rajta, hogy szemmel látható legyen a kopás, hol süpped. Ezt még meg is tudnám oldani.
2.: A papírok. Sajnos, nem vagyok egy irattáros típus. Ha nincs meg a matrac dokumentációja, akkor felejtsem el a garancia érvényesítését? Ez a matrac 100.000.- Ft volt. A forgalmazótól (www.matracxxl.hu) nem lehetne a vásárláskor náluk is megtalálható dokumentációt megkapnom?
Az a „vicc” az egészben, hogy egy hónapja a feleségemet is rábeszéltem egy ugyanilyen matracra. Megkaptuk, szuper. Nagyon tetszik neki. Én is kipróbáltam, nagyon szuper. De mi lesz vele 2-3 év múlva? Itt a tartósság a központi kérdés.
Tudna nekem segíteni? Vagy vegyem tudomásul, hogy a 100.000.- Ft-os matrac eddig bírta?
Tisztelettel várom válaszát,
Tibor
Kedves László!
A következő probléma elhárításában kérem a segítségét:
Kb. 3 éve vásároltam egy Swisstech Dynamic+ habrugós matracot, 90*200. A feszessége kiváló volt.
Fix, nem rugalmas ágyrács van alatta. Egyszerűen tökéletes volt, elmúlt a derékfájásom.
Az a probléma, hogy kb. fél éve felpuhult a közepe. Pont az a része, ami a legfontosabb. Már nem olyan komfortos és pihentető rajta az alvás, mint újonnan. Megkerestem a forgalmazót, akitől azt a választ kaptam, hogy a sávos garancia igénybevételével kicserélik (30% befizetésével kapok egy újat). Ehhez azonban két dolog szükségeltetik:
1.: Le kell fotóznom a matracot úgy, hogy pl. egy seprűnyelet helyezek el rajta, hogy szemmel látható legyen a kopás, hol süpped. Ezt még meg is tudnám oldani.
2.: A papírok. Sajnos, nem vagyok egy irattáros típus. Ha nincs meg a matrac dokumentációja, akkor felejtsem el a garancia érvényesítését? Ez a matrac 100.000.- Ft volt. A forgalmazótól (www.matracxxl.hu) nem lehetne a vásárláskor náluk is megtalálható dokumentációt megkapnom?
Az a „vicc” az egészben, hogy egy hónapja a feleségemet is rábeszéltem egy ugyanilyen matracra. Megkaptuk, szuper. Nagyon tetszik neki. Én is kipróbáltam, nagyon szuper. De mi lesz vele 2-3 év múlva? Itt a tartósság a központi kérdés.
Tudna nekem segíteni? Vagy vegyem tudomásul, hogy a 100.000.- Ft-os matrac eddig bírta?
Tisztelettel várom válaszát,
Tibor
Folyt.:
Őszintén szólva, sírva fakadtam a tehetetlenségtől és a dühtől!:(
A belseje nem tudom, hogy kiszáradt -e már teljesen, de a huzat igen, viszont ameddig át volt ázva, addig a magasságig olyan mintha lepisilték volna, - sárga!
Nem tudom -és nem is tartozik rám- hogy milyen szerződés van Önök és a fuvarozó cég között. Viszont azt felháborítónak tartom, hogy ilyen méretű bútorok szállításához nincs egy rakodó és így "bánnak" a termékekkel! Több százezer forint értékről beszélünk!
Ki vállal felelősséget, hogy a vadonatúj matrac tönkre van téve?!
Mélységesen fel vagyok háborodva!
Üdv.:
Vera
Kedves Pálinkás Úr!
Bő 2 éve - a legnagyobb megelégedésemre - vásároltam Önöktől ágyat, matracot. Rendkívül kedves, precíz kollégái szállították, szerelték össze. A jó tapasztalatom alapján, most az új lakásomba is Önöktől rendeltem. Kérdésemre közölték az irodában, hogy vidékre szállításkor nincs összeszerelés, tehát ez nem ért váratlanul. Amikor végre megérkezett a szállító, felhívott hogy menjek le átvenni az árut. Csodálkozásomra -hogy az utcán kell átvennem, fizetnem közölte, hogy eddig szól a megbízása. Számoljuk át, fizessek és Ő lepakolja a ház elé! Erre nem voltam felkészülve. Közölte, hogy ha "megegyezünk", akkor felhozza a lakásba. Így történt. Gyorsan átnéztem a kartonokat és a matracvédő fóliát, hogy nem sérült -e? Sehol nem volt látható sérülés. Pár órával később, amikor jött az asztalos összeszerelni, - az ágynál ért az első meglepetés: a rácstartó oldal léc igen kicsire van szabva. Ha lehajtom a rácsot túl nagy a "mozgás", így bármikor leeshet az egyik oldalon a rács. Az igazi döbbenet akkor ért, amikor kicsomagoltuk a matracot, hogy betegyük az ágyba: a keskenyebbik fele tacsakosra volt ázva kb 20-30 centi magasságig!!! Egyértelmű, hogy a matrac hosszabb ideig bele volt állítva egy tócsába!
Kedves András,
elképzelhető, hogy a hab rész puhult fel valamennyire, a modulok nem tudnak felpuhulni benne. Valamennyit minden matrac igazodik, puhul, ez a testsúlytól is függ: minél nagyob a testsúly, annál jobban beenged a matrac, így a felpuhulás mértéke ia nagyobb. Amennyiben a matrac jelentősen elvesztette a tartását (úgy emlékszem, hogy egyetlen garanciális problémánk sem volt a Select Air matraccal), úgy kérem jelezze a garancia (kukac) matracguru (pont) hu mail címre. A termék időközben megszűnt, így amennyiben úgy alakul, valamilyen más megoldást fogunk keresni.
Üdvözlettel:
Pálinkás László
MatracGuru
Matrac fórum és online tanácsadás
info@matracguru.hu
+36 1 785 71 39
Tisztelt Pálinkás Úr!
Nem egészen 2 éve vásároltam egy Hilding select Air műanyag rugós matracot. Eleinte nagyon kemény volt, de hamar megszoktam. Jelenleg már az a gondom, hogy a matrac belső része nagyon felpuhult, viszont a széle kemény, így befelé lejt. Tény, hogy 2 m feletti magasságom és 140 kg-os súlyom nem átlagos, de személyesen vettem és ezt ajánlották, mondván ez a rugó soha nem megy tönkre. Mit javasol, mit lehet tenni? Garancia tekintetében nem tudom, mi az eljárás?
Segítségét előre is nagyon köszönöm.
Üdvözlettel:
András
Kedves Szilvia,
a fedőmatracok alapvetően erre a célra születtek, hogy egy kemény fekhelyet javítsanak. A 6cm castagság elképzelhető, hogy túl vastag és süppedős lesz, érdemes lenne egy ilyen vagy hasonló fedőmatracot valamelyik szakkereskedésben egy hasonló keménységű matracon kipróbálni, mint ami otthopn van, elképzeljető, hogy a 4cm vastagság is meghozza a kellő komfortérzetet. A fedőmatracokra egy év garancia van. Visszavásárlási garancia sajnos nincs a fedőmatracokhoz, de 90x200cm méretben tudunk segíteni az otthoni kipróbálásban.
Üdvözlettel:
Pálinkás László
MatracGuru
Matrac fórum és online tanácsadás
info@matracguru.hu
+36 1 785 71 39
Kedves Pálinkás Úr!
Érdeklődni szeretnék az Aloe60 T6 fedőmatrac felől. Kinyitható kanapénk jó állapotban van, csak nagyon kemény, fáj a hátunk, vállunk ébredéskor. Ha matracokat próbálunk, mindig a memóriahabos matracok a kényelmesek. Kb. 2 év múlva költözünk, addig kell kibírni a kanapén. Ha veszek ilyen fedőmatracot, milyen garancia jár hozzá? Van-e otthoni kipróbálási lehetőség, visszavásárlás vagy levásárlás, ha esetleg nem válik be?
Előre is köszönettel: Szilvia