R E G I S Z T R Á C I Ó N É L K Ü L ! A MatracGuru matrac fórum célja egy részt, hogy az elmúlt 10 év tapasztalatával, hozzáértésével segítsünk Önnek eligazodni kis hazánk matrac-kínálatában. A fórum másik fontos feladata a tanácsadás, hogy minden érdeklődő a lehető leggyorsabban jusson minőségi válaszokhoz, azonnal használható szakértő szakmai tanácsokhoz. A MatracGuru matrac fórum mindenki számára elérhető és nyilvános, így a matrac és ágykeret területen szerzett felhasználói tapasztalatok közvetlenül is megoszthatók egymással a fórumot használók között. Mennyibe kerül egy jobb minőségű matrac? Melyik irány a helyes és az egészséges a matrac alapanyagok között? Mi az az egyedi méret és miért nem erőltetjük a kókusz matracokat? Kérdezzen nyugodtan bármit a matracoról!
A MatracGuru részéről a fórumban felmerülő kérdéseikre Pálinkás László matrac szakértő fog válaszolni Önöknek - reméljük hasznosan. Amennyiben Ön nem szeret fórum oldalakra írogatni, de mégis használható információra vágyik, úgy azt a tanácsok menüpontban található cikkek vagy az Alváskultúra blog vásárlási tanácsai között minden bizonnyal megtalálja majd. És még egyszer: köszönet minden MatracGuru Facebook LIKE-ért!
Kedves László !
Segítségét szeretném kérni új matracunk vásárlásához. Korábban - 8 éve - Cardo Gold matracunk volt, melyhez ágytestet és fejvéget is vettem, melyet most is szeretnénk megtartani. Viszont a cégnél a jelenlegi matracárak horrorok. Erre az ágytestre minden matrac megfelelő ?
A táskarugós vagy hideghab matracok között nézelődtem, memory habos kiegészítéssel. Illetve a mindenho másnak hívott cool, hőelvezető borítással.
Az én testalkatom átlagos, párom viszont 120 kg körül van. Féle, hogy a hideghabos matrac hamar formáját vesztené, kidomborodna az oldala, stb. Tud nekem ajánlani megfelelőt kínálatukból ?
Köszönettel : Idikó
Kedves László,
Köszönöm szépen.
Kedves Eszter,
üzletben a kollégáim azt az infót adták, hogy a megküldött szállítási jegyzék alapján a matrac holnap érkezik. Természetesen egy termék akkor érkezett meg, amikor ott van. A holnapi nap során kapok pontos infót erről és figyelemmel kísérem megrendelését.
Üdvözlettel:
Pálinkás László
MatracGuru
Matrac fórum és online tanácsadás
info@matracguru.hu
+36 1 785 71 39
Kedves Eszter,
a gyártást és a nagykereskedelmet intéző kolléganőnk a mai napon szabadságon van, holnap tudok Önnek érdemben információt adni.
Üdvözlettel:
Pálinkás László
MatracGuru
Matrac fórum és online tanácsadás
info@matracguru.hu
+36 1 785 71 39
Kedves Györkös úr,
sajnos az említett ágykeretet nem ismerem és nem is találtam olyan képet, ahol a rácstartók látszanának. Amennyiben az ágykeretben van egy közép gerenda, amely a fejtől a lábvégig végigfut, úgy a legegyszerűbb fenyő ágyborda is használható. Ellenkező esetben sajnos csak fakeretes ágyrács használható.
Rottex matracokat alapból nem tartunk készleten, a RelaXx BabyCare vagy a Hilding Baby Hippoallergic matracok vannak készleten. A Rottex matracot be kell rendelnünk.
A házhozszállítás, illetve az esetleges kedvezmények úgy gondolom, hogy nem a fórum témaköréhez tartozik, emailben szívesen segítek: palinkasvmatracker.hu
Üdvözlettel:
Pálinkás László
MatracGuru
Matrac fórum és online tanácsadás
info@matracguru.hu
+36 1 785 71 39
Kedves László,
Ezek után honnan tudhatom, hogy az én rendelésemet (D3948) időben leadták-e a kollégái??
Köszönettel,
Eszter
Kedves Matracguru/ Pálinkás Úr
szeretnénk rendelni egy 160x200 méteres relaxx signum duo hard matracot párommal illetve ehhez a matrachoz ágyrácsot
Az ágyunk amibe belemenne a matrac egy ikeás hemnes 160x200
Valamint szeretnénk még egy rottex kókusz matracot is venni újszűlöttnek
Az egészet Sopronba szeretnénk házhozszállítással rendelni
Kérdésem, hogy melyik ágyrácsot ajánlja ehhez a matrachoz, illetve mennyibe kerül a házhozszállítás, mert számomra nem egyértelmű a kalkulátor
Nem e lehetne e egy ilyen rendelésnél ingyen a szállítás?
Üdvözlettel Györkös Gábor
Kedves István,
a 2-3 héthez képest valamennyit elhúzódó szállítási határidőt kollégáimnak sikerült azzal megfűszerezni, hogy az Ön matrac rendelését a gyártás felé elfelejtették leadni időben, így ca 4 hetes csúszással került a megrendelése a gyártás felé. Az üzem információja szerint most csütörtökön megérkezik a 200x200 12+4 matrac.
Köszönöm türelmét, amennyiben a kellemetlenséget esetleg valamivel kompenzálni tudnám, úgy kérem jelezze felém a palinkas@matracker.hu email címen vagy itt a fórum oldalon.
Még egyszer szíves elnézését kérem.
Üdvözlettel:
Pálinkás László
MatracGuru
Matrac fórum és online tanácsadás
info@matracguru.hu
+36 1 785 71 39
Kedves István és Eszter,
köszönöm szépen az észrevételeket. A felmerült problémákat próbáljuk orvosolni, ennek első lépcsője volt a callcenter, ami az összes bejövő telefonok 60-70%-át leveszi az üzlet válláról. Jelenleg tehát összesen négy kolléga dolgozik azon, hogy lehetőleg minden zökkenőmentes legyen. További létszámot sajnos helyhiány miatt már nem lehet emelni, megpróbálunk a hatékonyságon növelni. István 200x200cm matracának délelőtt utánanézek, hogy hol a francba lehet. Ennyi idő alatt birodalmak nőttek és omoltak össze.
Üdvözlettel:
Pálinkás László
MatracGuru
Matrac fórum és online tanácsadás
info@matracguru.hu
+36 1 785 71 39
Igen, István jól mondja/írja, a call centeres hölgy engem is "visszairányított" az üzletben csörgő telefonszámokra, mondván, hogy meglévő rendelésekkel kapcsolatban ő nem tud információt adni. Tulajdonképpen így nem is értem, mire van a call center? Az üzletben azonban nem veszik fel a telefont, vagy csak sokszori próbálkozás után. A múlt héten írt e-mail-emre mondanom sem kell, ugyancsak nem kaptam választ. Remélem azért 9 hétig nem kell majd várnom, mert ez elfogadhatatlan!
Üdvözlettel,
Eszter
Üdvözlöm.
A call center szolgáltatás valóban elérhető és jó megoldás lenne, ha meglévő megrendeléssekkel kapcsolatban is lehetne információt kapni.A kedves hölgy a vonal végén azonban ebben nem tud segíteni, azt tanácsolja, hívjuk a régi számot. ha esetleg nem veszik fel, akkor hívjam többször, előbb utóbb sikerül. Vagy nem,általában. Amikor már unalmassá válik,hogy soha nem elérhető az üzlet, befáradok személyesen és kíváncsiságból ott helyben megcsörgetem a megadott számot, vajon mi történik. Nagyjából semmi, az eladók intézik a dolgaikat, utána néznek a megrendelésemnek, miközben a telefon lehalkítva az asztalon vibrál és senki nem veszi fel.
A 9. hét várakozás valóban extrém, a 3-hoz viszonyítva mindenképp.
A D3735-ös rendelési számon probléma nélkül ellenőrizhető.
Ezt a hetet megvárom,hétfőn a rendelést visszamondom,köszönettel.
Kedves Eszter,
többször említettük, itt a fórumban a nemrégi válaszok között is, hogy a RelaXx, Medical Concept, Swiss Dream és egy-két akciós matrac gyártásában csúszás van. A 9 hét extrém, ezt nem is értem, de a 4-5 hét sajnos most előfordul.
Mi továbbra is azon dolgozunk, hogy mindenki a lehető legrövidebb időn belül megkapja a termékét.
A matracguru telefonos elérhetőségét a megnövekedett vásárlói panaszok miatt bővítettük egy új telefonszámmal, amelyet egy külön telefonos ügyfélszolgálati kolléganő kezel hétköznap 10-18h között. Egészen biztos vagyok benne, hogy a központi telefonszám ebben az időszakban elérhető, egyéb esetekben pedig minden telefonon érdeklődő Vásárlónkat erről a számról visszahívunk.
Az eredeti 06 20 911 60 51 telefonszám továbbra is az üzletben maradt, a callcenteres bővítés ellenére azonban valóban lehetnek olyan időszakok, amikor egyetlen kollégánk sem tudja felvenni a telefont.
Az esetleges kellemetlenségekért szíves elnézésüket kérjük és igyekszünk, hogy a lehető legrövidebb időn belül megérkezzenek a késedelmes matracok.
Üdvözlettel:
Pálinkás László
MatracGuru
Matrac fórum és online tanácsadás
info@matracguru.hu
+36 1 785 71 39
Üdvözlöm Eszter!
Négy hét várakozás nem kiemelkedően sok idő egy új matrac vásárlásánál, kérem legyen türelemmel. Én 9. hete várom a megrendelt matracot,eddig semmi hír, valószínűleg teljesen kézi készítésű, manufakturális körülmények között és az arany szálak beszövése rengeteg időt igényel...
Azon sem szabad csodálkozni, hogy a telefont nem veszik fel az üzletben, mert nagyon elfoglalt mindenki,egyébként pedig le van némítva a készülék így nem zavarja az eladókat.
Komolyra fordítva: a 3 hétre ígért matracom a 9. héten sem ért ide, pedig a leelőlegezésnél és a megrendelésnél szempont volt a szállítási határidő is.
Az üzlet nagy ritkán elérhető, a válaszok semmitmondóak, ezidáig egyetlen "elnézést kérünk"sem hangzott el.
Egy piacvezető cégnél nem értem ezt a fajta üzletpolitikát, remélhetőleg egyszer a tulajdonos is olvassa ezeket az észrevételeket és érdemben reagál rá...akár személyesen is szívesen feltenném Neki ezeket a kérdéseket, ha kapok egy elérhetőséget.
Szeretnék érdeklődni, hogy miért nem válaszolnak az e-mail-emre és miért nem veszik fel egyik megadott telefonszámot se? Szeretnék érdeklődni egy 4 héttel ezelőtt leadott rendelésemmel kapcsolatban, de képtelen vagyok információt szerezni.
Köszönettel,
Eszter
Kedves Évi,
sajnos a vidéki városok, még a megyeszékhelyek is nagyon szegényesen állnak matrac választékkal, matrac szaküzletekkel. Miskolcon a Szentpéteri Kapu 80 Art of Home. Cardo, Nanni, Yatas, Ceriflex, RelaXx, Swiss Dream matracok. Persze nem teljes választék, de már lehet keresgélni köztük.
Üdvözlettel:
Pálinkás László
MatracGuru
Matrac fórum és online tanácsadás
info@matracguru.hu
+36 1 785 71 39
Kedves László!
Érdeklődnék hogy Miskolc vagy Debrecen környékén tud e olyan üzletet ahová érdemes elmenni mert lehet matracot próbálni? vagy a vidékieknek az internetes zsákbamacska mard ?
Köszönöm!
Kedves Szabóné,
valóban rengeteg alapanyag, szerkezet, kivitel és matrac márka között lehet válogatni, ami nem minden esetben segítség a döntésben, de a bőséges választék legalább lehetővé teszi, hogy egy kis odafigyeléssel és türelemmel megtaláljuk a számunkra legmegfelelőbb matracot. Érdemes lenne felkeresni egy közeli matrac szakkereskedést ahol értenek is a matracokhoz vagy eljönni hozzánk a Matracguru üzletébe. A személyes tanácsadás és a szóba jöhető matracok próbálgatása a helyes matracvásárláshoz szinte elengedhetetlen, fennálló egészségügyi problémák esetén pedig kifejezetten javasolt, hogy szakértő segítséggel kerüljön a matrac kiválasztásra.
Üdvözlettel:
Pálinkás László
MatracGuru
Matrac fórum és online tanácsadás
info@matracguru.hu
+36 1 785 71 39
Kedves László!
52 éves nő vagyok,sajnos porckorongsérvem van a nyakamnál és derék tájon is. Javasolták, hogy a régi, kifeküdt ágyamat cseréljem le egy jó minőségű ágybetétre.Főleg oldalt fekve és hason szoktam aludni. Olyan nagy a választék, hogy tényleg nem tudom, mi lenne nekem az ideális, ebben szeretném a segítségét kérni. Várom a válaszát!
Köszönettel! Szabóné
Kedves Zoltán,
alapvetően 3 féle fedőmatracunk van. A normál és hagyományis 50kg/m3. A 60kg/m3 T4 és a RelaXx topper, ami ugyan szintén 50kg/m3 viszont át van stancolva, így egy kicsit jobban szellőzik. A 4cm vastagság jellemzően már elég szokott lenni, a 6cm sokaknak már nagyon süppedős, beleragadós érzés. Persze a legszerencsésebb az lenne, ha a Selena Comfort matracon az üzletben ki tudnák próbálni a fedőmatracokat.
Üdvözlettel:
Pálinkás László
MatracGuru
Matrac fórum és online tanácsadás
info@matracguru.hu
+36 1 785 71 39
Kedves László!
Memóriahabos fedőmatrac vásárlásban szeretnék tanácsot kérni. Ceriflex Selena Comfort matracunk van, sokáig úgy tűnt, jó lesz, de néhány hónapja egyre erősödő nyak- és hátfájás miatt valamit váltani kellene. Egy 2 éves, kifogástalan állapotú matracot lecserélni óriási luxus, ezért gondoltam a fedőmatracra. Mit érdemes tudni az Önöknél kapható két matractípusról? Valamint érdemes 4 cm-es matracban gondolkodni, vagy az túl vékony?
Kedves Réka,
párnát sajnos nem lehet így javasolni. Sajnos ugyanúgy próbálgatni kellene, mint annak idején a matracot. És lehetőség szerint azon a matracon (olyanon) próbálgatni, mint ami otthon is van és természetesen abban a pozícióban, ahogy aludni szokott általában. Lehet, hogy órákra is szükség lehet egy megfelelő párna kiválasztásához. Elég sok új típus érkezett emlékezőhabos párnákból is, a megszokottakon túl több új formánk is van.
Üdvözlettel:
Pálinkás László
MatracGuru
Matrac fórum és online tanácsadás
info@matracguru.hu
+36 1 785 71 39
Kedves László!
Érdeklődni szeretnék, hogy melyik párnát javasolná a következő problémákkal. Nyakfájós vagyok (kiegyenesedett nyaki gerinc), de sajnos kizárólag háton képtelen vagyok aludni, több hetes próbálkozásaim ellenére, ezért az ú.n. "kontúrpárnák" nem jöttek be. Oldalt alszom, két kezem közé párnát téve, hogy a vállam "ne essen be", és remélvén, hogy megakadályozza, hogy hasra forduljak az éjszaka folyamán. Nem tudom, ez számít e bármit is a párna(méret) választásnál, de "kicsi" vagyok, nem szélesek a vállaim. A matracunk jó, bevált, Önöknél vásároltuk korábban.
Segítségét előre is hálásan köszönöm, mert hiába olvastam utána hogyan válasszunk párnát, képtelen vagyok dönteni a sok párna közül...:)
Üdvözlettel,
Réka
Kedves Anna,
normál esetben BabyCare és Signum matracokat is tartunk készleten, de tekintettel a hirtelen megnövekedett forgalomra RelaXx matracok készletéből teljesen kifogytunk és az eddig tartott 2-3 hét szállítási határidő is kitolódott, jelenleg RelaXx matracok esetében olyan 4-5 hétre. Elméletileg a megnövelt gyártásnak köszönhetően ca. 2 héten belül utolérjük magunkat. A megrendelt termék beérkezéséről kollégáim tudnak Önnek pontos információval szolgálni. A RelaX Signum Hard és Medium termékek is ki vannak állítva az üzletünkben, tehát a matracok kipróbálhatók.
Üdvözlettel:
Pálinkás László
MatracGuru
Matrac fórum és online tanácsadás
info@matracguru.hu
+36 1 785 71 39
Kedves László! Megrendeltem a kollegájuk javaslatára a Relaxx Babycare 70x140-es matracot a webshopban. Érdeklődnék, hogy mikorra fog megérkezni, mikor vehetem át? A másik kérdésem pedig, hogy a Signum Dual Hard/medium van-e készleten Önöknél 160x200-as méretben ill. kipróbálható-e az üzletben, hogy eldöntsem, melyik lenne jó keménységű. Köszönöm előre is a válaszát! üdvözlettel, Anna
Kedves Chilem,
Hilding Select Air matracból a 140-es méret készleten lévő 2 darabja sajnos már be van foglalva, a következő Hilding szállítmány ca. 4 hét múlva érkezik az országba.
Üdvözlettel:
Pálinkás László
MatracGuru
Matrac fórum és online tanácsadás
info@matracguru.hu
+36 1 785 71 39
1db Hilding Select AIR High Tech matrac-ot szeretnék, 140x200-as méretben.
A szállítási idő érdekelne.
üdvözlettel és köszönettel:
Cs.
Kedves István,
kértem a kollégákat, hogy nézzenek utána a megrendelésnek, mert bár van egy kis csúszás, ennek ellenére a 8 hét indokolatlanul sok.
Üdvözlettel:
Pálinkás László
MatracGuru
Matrac fórum és online tanácsadás
info@matracguru.hu
+36 1 785 71 39
Köszönöm a válaszát. Így már teljesen érthető,hogy a megrendeléskor az üzletben igért 3 hét helyett, jelenleg a 8.hetet kezdve várunk a matrac leszállítására...talán karácsonyig ideér...
Kedves István,
igen, a RelaXx matracok Magyarországon készülnek. Gyártásban van némi lemaradásunk jelenleg, így a megszokott készletről azonnal vagy 2-3 hét helyett sajnos érdemes most egy pár hétig ca. 4-5 héttel számolni.
Üdvözlettel:
Pálinkás László
MatracGuru
Matrac fórum és online tanácsadás
info@matracguru.hu
+36 1 785 71 39
Üdvözlöm!
A Relaxx matracok Magyarországon készülnek? megrendeléstől számítva mennyi idő alatt készül el? köszönettel Isván