Tisztelt MatracGuru!
Rendeltem egy matracot az Önök honlapján, anélkül hogy regisztráltam volna. Három nap után felhívtam Önöket, és kiderült hogy regisztráció nélkül nem látják a rendelésemet, pedig a rendszerük rendelési visszajelzést is küldött, amiben azt írják, hogy "rendelését sikeresen rögzítettük".
Megnéztem a rendelési folyamatot bejelentkezés nélkül, és ez szerepel, miután kiválasztom a terméket:
"Amennyiben meg szeretné vásárolni a kosárban lévő termék(ek)et, akkor az adatait kötelező kitölteni.
Ha már regisztrált felhasználó, elég csak bejelentkezni, ha nem regisztrált felhasználó (vagy fórum felhasználó), regisztráció nélkül is megvásárolhatja a termék(ek)et."
Ha csak regisztráció után látják a rendelést, akkor ezt javítsák ki, mert így lehet hogy néhány ügyfelet elveszítenek egy rendszerhiba miatt. A megrendelő kap visszaigazolást, de hiába várja a telefonhívást, mert Önöknél így nem látszik a rendelés.
Üdvözlettel: B.Tamás