Tisztelt Pálinkás Úr!
Augusztus 14.-én leadtam rendelésemet 160000.- Ft értékben 2 matracra + egyéb kiegészítőkre és le is előlegeztem. 6 hét után érdeklődtem először telefonon az üzletben (100 hívásból 1-et fogadnak!) és azt a tájékoztatást kaptam, hogy elrontották az ékmatrac vágását, várjak még 2 hetet.3 hét után újra telefonáltam, azt ígérték utána néznek és vissza hívnak 5 perc múlva, ez nem történt meg! 1 napig hívtam a telefonokat, mire végre felvették. közölték, hogy csak este kaptak infót és akkor már mentek haza, ezért nem hívtak. A rendelésemmel kapcsolatban pedig azt mondták, hogy érthetetlen módon nincs meg a matracom, a gyárból állítólag kijött, de a szállítónál nincs. Olyan ígéretet kaptam, hogy 1-2 napon belül kiderítik hol van és hívni fognak. Eltelt a 2 nap, nem hívtak!!!! Mégis kihez forduljak, hogy hihető és elfogadható választ kapjak arra, hogy miért nem teljesítik MÉG MOST SE A RENDELÉSEMET???!!! Úgy érzem már könyörögnöm kell a matracomért és az eladó még csak egy ici-pici elnézést sem kért!!! Várjam a csodát? Üdvözlettel! Tábori Ildikó