Paplanok

(#1360) Ildikó
2014-10-16 23:29:20

Tisztelt Pálinkás Úr!
Augusztus 14.-én leadtam rendelésemet 160000.- Ft értékben 2 matracra + egyéb kiegészítőkre és le is előlegeztem. 6 hét után érdeklődtem először telefonon az üzletben (100 hívásból 1-et fogadnak!) és azt a tájékoztatást kaptam, hogy elrontották az ékmatrac vágását, várjak még 2 hetet.3 hét után újra telefonáltam, azt ígérték utána néznek és vissza hívnak 5 perc múlva, ez nem történt meg! 1 napig hívtam a telefonokat, mire végre felvették. közölték, hogy csak este kaptak infót és akkor már mentek haza, ezért nem hívtak. A rendelésemmel kapcsolatban pedig azt mondták, hogy érthetetlen módon nincs meg a matracom, a gyárból állítólag kijött, de a szállítónál nincs. Olyan ígéretet kaptam, hogy 1-2 napon belül kiderítik hol van és hívni fognak. Eltelt a 2 nap, nem hívtak!!!! Mégis kihez forduljak, hogy hihető és elfogadható választ kapjak arra, hogy miért nem teljesítik MÉG MOST SE A RENDELÉSEMET???!!! Úgy érzem már könyörögnöm kell a matracomért és az eladó még csak egy ici-pici elnézést sem kért!!! Várjam a csodát? Üdvözlettel! Tábori Ildikó





Matrac fórum betekintő ablak

2024-04-19 09:50:10

Üdvözlöm ! Érdeklődnék, hogy egy áruházban vásárolt több rétegű 200*90-es matracot (nem...

Matrac fórum és online tanácsadás

Bejegyzések száma: 3647