Paplanok

(#1361) matracguru
2014-10-17 09:58:25

Kedves Ildikó,

kiderítem, hogy mi történt és, hogy hol van az Ön által megrendelt matrac. Sajnos az egyedi habszivacs vágás rajz alapján is hordoz magában némi rizikót, így ha az nem jól sikerül, akkor sajnos jelentős csúszást okoz, mert a szállítási idő megduplázza. A mai nap folyamán mindenképpen jelentkezem és válaszolok, hogy pontosan mi is a helyzet.

A Matracguru üzlet sajnos pillanatnyilag túlterhelés alatt van, amit csak nagyon nehezen tudunk lekezelni. Ilyen mértékű árumozgást egy ekkora méretű üzlet már nem tud lekezelni, gyakorlatilag a fülünkön is matracok és ágyak vannak, a telefon folyamatosan csörög. Természetesen ez nem szabadna, hogy érintse a kiszolgálást. Ezen a héten átalakítjuk a logisztikai rendszerünket, az árumozgás egy jelentős része egy külső raktárból és irodából lesz irányítva a jövő héttől, így remélhetőleg visszaáll a Matracguru a régi kerékvágásba és újra elérhetők leszünk telefonon és a mostani raktárállomás kinézet helyett ismét egy professzionális matrac szaküzlet kinézetűek leszünk.

Addig is elnézést kérek az eddigi kellemetlenségekért.

Üdvözlettel:

Pálinkás László
MatracGuru
Matrac fórum és online tanácsadás

info@matracguru.hu
+36 1 785 71 39





Matrac fórum betekintő ablak

2024-11-28 06:25:11

Kedves Pálinkás úr! Mi történik akkor ha vásárolt matrac mérete eltér a szabványtól 1-...

Matrac fórum és online tanácsadás

Bejegyzések száma: 3658