Tisztelt Pálinkás Úr!
Ezúton szeretnék érdeklődni a 09.12-én megrendelt és ki is fizetett, 1640 rendelési számon nyilvántartott megrendelésem után. Lassan két hónapja kifizettem a terméket, de a mai napig nem kaptam sem matracot, sem pénzt vissza, sem pedig tájékoztatást.
Csatlakozva a korábbi hozzászólókhoz, én sem tudom utolérni más módon a céget, telefont nem veszik fel, e-mailre nem érkezik válasz. :-(
Sok mindent meg tudok érteni de azt, hogy a cég homokba dugja a fejét és semmilyen megkeresésre nem reagál, azt sajnos nem.
Amennyiben péntekig nem érkezik valamiféle válasz Önöktől, kénytelen leszek a Nemzeti Fogyasztóvédelemi Hatósághoz fordulni. Így, mindenféle tájékoztatás hiányában kezd az ügylet erősen a "csalás" kategória felé tendálni.
Üdvözlettel:
HTA