Paplanok

(#1628) Gábor
2015-03-21 15:39:05

T. Pálinkás László Úr !

Bízva Cégük hírnevében,kedvet kapva a jó minőségű matrac vásárlásához 2015.02.27. napján párommal vásároltam az Önök XIII. ker. Lehel u. 33. szám alatt lévő üzletében egy Ceriflex Lana Merinos 140x200 méretű matracot.

A vásárlás úgy történt, hogy ott az üzletben helyben végig kipróbálgattuk a matracokat és az ottani tapasztalatok valamint az eladók útmutatása alapján választásunk a jelzett matracra esett.

Ahogyan azt kell hazavittük és az utasítás alapján kicsomagoltuk, majd 24 óra elteltével használatba vettük.

Párom már a második éjszaka után jelezte, hogy keményebb, kényelmetlen a matrac
a kelleténél. Ezt követően elkezdtem hívogatni telefonon üzletüket, hogy jelezzem a problémát de egyáltalán nem tudtam elérni senkit. A mai napon nyitáskor befáradtam az üzletükbe és elmondtam problémánkat az ott tartózkodó idősebb eladónak aki annak idején is kiszolgált minket. Igazából megkérdeztem tőle, hogy van-e arra mód hogy kicseréljék a matracot egy másik megfelelőre akár
pénz ráfizetéssel is. Az eladó akire nem mondhatnám, hogy nagyon kedves lett volna, közölte , hogy ez egyáltalán nem lehetséges, mert a matrac higiénia terméknek minősül. De azt is elmondta, amit a vásárláskor elfelejtett, miszerint az ilyen és ehhez hasonló problémák kiküszöbölésére van olyan megoldás, mely szerint kaució fizetése ellenében két nap kipróbálásra el lehet vinni a vásárolni kívánt matraccal megegyező típust. ( ez feltétlenül fontos lett volna a magas minőség és ár miatt ) Ez esetünkben nem történt meg.
Ezúton kérném a szíves segítségét, hogy esetlegesen megoldhassuk ezt a felmerült
problémát , mely jelen esetben akadályoz minket a kényelmes alvásban, pihenésben.

Válaszát előre is megköszönve:

Gábor





Matrac fórum betekintő ablak

2024-04-19 09:50:10

Üdvözlöm ! Érdeklődnék, hogy egy áruházban vásárolt több rétegű 200*90-es matracot (nem...

Matrac fórum és online tanácsadás

Bejegyzések száma: 3647