Kedves László!
Válaszát köszönöm. Engedjen meg pár észrevételt: több mint 2 éve követem a fórumot és nem én vagyok az első, aki "garanciális panasz"nak minősülő problémát leírt itt. Annál is inkább, mert amikor 2017.XII.12-én megrendeltem a termékeket, Önökkel kötöttem szerződést, nem a szállító cégükkel, - természetes, hogy ide írtam. Mint ahogy az első vásárlásomkor a pozitív tapasztalataimat is. Azt, hogy a cég "hárítani fog", mivel az autón lévő matracokból "csak" 1 sérült!... hát ezt elég viccesnek tartom! Egyértelmű, hogy nem a kocsi aljáról szívta fel a vízet, mert akkor a dobozok is átáztak volna! Sőt, akkor a matrac fóliája is vizes lett volna és az már "sejtetett" volna némi problémát! Minden csontszáraz volt! Egyértelmű, hogy a felrakodás előtt állt vízben a matrac, így mire leért a neylon megszáradt. Számomra ez meglehetősen egyértelmű. Nem mellesleg a fedett kapualjba se volt hajlandó behordani a sofőr!
Javaslatának megfelelően elküldöm panaszomat és a kicsomagolás után készült fotókat a jelzett email címre.
Üdvözlettel:
Vera